12. rész

107 8 0
                                    

Egy újabb álmatlan éjszaka után, fáradtan és kimerülten foglalom el a kanapét. Még a nap sem kelt fel, csupán a sugarai világítják meg a hóval borított tájat. Egyedül vagyok, JeongGuk két napja elhagyta a házat és azóta nem jött vissza, csupán egy levelet hagyott a pulton azzal, hogy maradjak itt majd jön. Nem tudom miért de erős a gyanúm, hogy ez amiatt van mert kérdeztem a barátaim felől. Mióta magam vagyok jutott időm gondolkodni olyanokon is, amiken eddig nem mertem. Folyton az jár a fejemben, hogy bár butaság de Guk féltékeny Jiminre. Tudom őrültség de mégis... Mi más magyarázat lenne erre? Az ablakon át bámulva nézem a napfelkeltét, mikor egy nemvárt dolog történt, kopogtak. Ki járhat itt? Rámtaláltak volna? Félve lépkedek az ajtóhoz, de nem nyitom ki.

- Tudom, hogy ott vagy, érzem az illatod! -kopogtat újra- Engedj be YoonAh, én vagyok az Taehyung! Sűrgősen beszélnem kell JeongGukal!

Taehyung? Ő meg mit keres itt és miért akar beszélni Gukal?

- Nincs itt. -nyitom ki az ajtót, amin kérdezés nélkül beront.

- Hogy érted azt, hogy nincs itt?

- Persze gyere csak be. -jegyzem meg cinikusan, mire egy vigyor szerű fintor jelent meg arcán- Egyébként úgy értem, hogy nincs itt! Lelépett.

- Mivan!? De miért és mikor?

- Két napja és fogalmam sincs miért. -vonom meg vállam- Biztos haragszik rám. -megyek a konyhába.

- Miért? Mondtál neki valamit?

- Nem. Csak a barátaim felől kérdeztem, ennyi. Egyébként mért keresed, baj van?

- Ja eléggé. Az apám rátok állította az összes emberét. -feleli feldúltan- Kb mindenki titeket keres, meg akarnak ölni!

- Úr Isten most mi legyen? El kéne innen menni nem? Hol a fenében lehet JeongGuk!?

- Igen el kell innen menned, ha kell akkor nélküle.

- Mi?

- Jól hallottad! Menekülnöd kell ha életben akarsz maradni!

- Na és megmondanád hova menjek egyedül? Seperc alatt levadásznak a vámpírjaid! Ha egyedül megyek ki oda nekem annyi Taehyung! -ragadom meg karját, mire taszít rajtam így a pultnak esek.

- Ne gyere közelebb! -ordít rám.

Megijedtem tőle! Ismét ugyanolyan félelmetes lett, mint akkor a parkban, szemei pirosan fénylettek és hegyes szemfogai is előbújtak. Láttam, hogy próbálja magát visszafogni de azt is láttam, hogy nem olyan erős, mint testvére, ő nem tud úgy uralkodni magán. Elkezdett felém jönni és teljesen nekiszorított a konyhapultnak.

- Taehyung kérlek, ne bánts!

Próbáltam ellökni, mellkasánál taszítottam, de esélyem se volt. Mintha egy kősziklát akartam volna eldobni.

JeongGuk szemszöge

Sietnem kell, hogy mindent idejében elrendezzek! Alig pár nap és itt a kiválasztás, nekünk pedig egyre csak fogy az időnk! Jin már biztos ránk küldte a seregét, hogy nyírjanak ki, ebben szinte 100%-osan bizonyos vagyok! De majd várja őket egy kis meglepetés ha idejönnek. Mielőtt visszaindulnék a házba egy ismerős illatot sodor magával a szél. Beleszippantva a levegőbe úrrá lesz rajtam a felismerés, lábaim pedig automatikusan elindulnak. Taehyung itt van! Ami azt jelenti, hogy már biztos rálelt a házra, ami nem jó hír főleg YoonAh számára! Ugyanis Tae nem az a fajta vámpír aki tudna magán uralkodni. Erőmnek köszönhetően pillanatok alatt visszaérek a kunyhóhoz és szinte letépem az ajtót a helyéről. Épp időben értem vissza, Tae éppen YoonAht készül megszabadítani a vérétől. Megragadva karját ellököm a lánytól akit magammögé szorítok. Ne haragudj testvérem!

VÉRVÖRÖS HOLD: A kiválasztott (JJG ff.) (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora