H.K~12.BÖLÜM

2.5K 109 18
                                    


-" Bazen gözlerin tanımadığını yüreğin tanır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-" Bazen gözlerin tanımadığını yüreğin tanır . Histen köprüler kurarsın , mesafeler utanır ... "

Almira'dan 

Önüme koyduğu kağıt benim kurtuluşum gibiydi gözümde . Parmak uçlarımla tutup kendime yaklaştırdım .

Maddelere bakmıyor tarihe dikkat kesilmiştim .

22 Ağustos ...

Daha 1 yıl vardı ama ben dayanırdım . Yeter ki şu gün gelsin . Yüzümde ki gülümsemeyi daha fazla saklayamadım . 

-" Bakıyorum da çok sevindim . " sesindeki hoşnutsuzluk kafamı karıştırsa da ona baktım . Ellerini masaya dayamış , gözünü kırpmadan bakıyordu .

Sevinmem onu her şekilde rahatsız etmişti . Bu yüz ifadesinden belliydi . 

-" Çok sevindim . Senin gibi bir adamla geçirdiğim  ilk günler cehennemden farksız değil . İnsanın eksik tarafıyla alay eden birisin . Sen beni kimsesizliğimle vurdun . Sevinmeyip de ne yapayım ?  " afallamıştı . Masaya dayalı ellerini kaldırıp bacaklarına koydu .

Gözlerini benden kaçırıyor , etrafa bakınıyordu . 

Dediklerim sonuna kadar doğruydu . O benim kimsesizliğimle alay etmiş , yüzüme vurmuştu .

Acımasız sözlerine karşı dayanaklı olacaktım ama ben böylesini ilk defa duymuştum .

Annesizliği , babasızlığı zaten şu günlerde iliklerime kadar hissediyordum bir de üzerine bu laflar ...

-" 22 Ağustos da değil de yarın boşanacakmışız gibi sevinmeyi bı- " elinde iki tabakta gelen garson nedeniyle sözü bölünmüştü . Önüme koyulan tabağa bakıp , teşekkür ettim . Oldum olası balığı severdim .

Pek yetimhanede yapılmasa da Mavi ile kaçamak yapıp gelir yerdik . 

Hiç çatal , bıçak kullanmadan elimle birer birer alıp yemeye başladım . İçimde ki burukluk az da olsa kendini göstermiyor , gizliyordu .

Yemekle mutlu olmayı başaranlardandım . Ekmek sepetinden bir parça alıp arasına yerleştirdim . 

Tam ağzıma atıp yiyecekken Savaş'ın bakışlarıyla kesiştim . Önündekilere dokunmamış , beni izliyordu .

Ağzımda ki küçük lokmayı yutup , elimdekini tabağın kenarına koydum . Çatalsız yedim diye rahatsız mı olmuştu acaba ? 

HAYAT KOKULUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin