-" O benim denizimin en güzel kıyısı... "
Yazar'dan
Elleri arasında tuttuğu şey yutkunmasını zorluyordu . Her bir karışına göz gezdirmiş , detaylara bakmıştı.
Koskoca Özdemir logosunu görüyordu.
Sadece dakikalar önce arkadaşı Yiğit'in o bahsettiği dosya elindeydi .
Tüylerinin diken diken olduğunu hissediyordu . Öylesine tuhaf hissetmişti ki , etrafına göz gezirdirdi .
Sanki dosya elinde olduğu süre boyunca izleniyor gibiydi . Omuzlarını kaldırıp indirerek eğildiği yerden kalktı.
Dosyanın bir kaç sayfasına göz gezdirse de odanın karanlık oluşundan dolayı görünmüyordu yazılar .
Odanın dışına doğru adım attığı an merdivenlerde ki ayak sesi ile durmuştu.
Elini kapı pervasına koyup , kısık gözler ile oraya baktı . Aşağı koridorun ışığı ile biraz aydınlık olsa da faydalı değildi.
Sonra o merdivenlerde bir beden ortaya çıkmış, yavaş yavaş kendisinin olduğu odaya ilerlemişti .
Savaş anın verdiği duygularla aklına geleni yaparak dolap ile duvar arasına girip , dosyayı sıkıca tutmuştu.
Odanın içinde dolaşan ayak sesleri bir müddet sonra durmuş , yatağın yay sesi duyulmuştu .
Odanın içinde birisi vardı ve her kim ise Savaş'ın elinde ki dosyayı almak için gelmişti .
Başını yatağın olduğu kısma çevirdiğin de silüeti gördü. Yatağın ortası oturmuş , öylece kafası epik bir şekilde duruyordu.
Yanılmış mıydı Savaş?
Dosya için gelmemiş miydi ? Peki bu kişi kimdi ?
Sadece bir tesadüf olması imkansızdı . Atılan mesajların ardından birisinin bu odaya gelişi , yatakta oturuşu ...
Hem binaya girerken kimseyi görmemişti veya Almira ile araba otururken .
Bu karşısında ki kişi ya olaylar geliştiği an dışarı da değilde başından beri evin içerisinde ise .
Hızlı atan kalbine nazaran Savaş ceninin arkasında ki silahına dokunarak yavaşça yerinden çıkardı .
İçerisinde iki tane mermi bulunuyordu .
Ve emindi ki karşısında ki kişiyi etkisiz hale getirmeye yeterdi.Bir adım atıp bulunduğu yerden çıkacaktı ki etrafı kaplayan polis siren sesleri ile o kişi hareketlenmiş , hızlıca odadan çıkmıştı .
Savaş dolap ile duvar arasından çıkıp peşinden gidecekken dosyanın elinden düşmesi ile durmak zorunda kalmış , geri alırken ise o kişi ile göz göze gelmişti.
Tanıdık gelen gözler, kendi gözlerinin sonuna kadar açılmasına neden olmuştu .
-" Sen ? "
-" Savaş ortada bir oyun dönüyor. En kısa zaman da yanına geliceğim, anlatacağım sana herşeyi . " Sözlerinin ardından arkasına bakmadan gitmişti .
Sanki hala oradaymış gibi bakıyordu az önce bulunduğu yere .
Gözleri dosyaya kaydı , ilk ondan duymuştu hatta varlığını bile o göstermişti .
Yiğit neden buradaydı?
Mesajları o mu atmıştı ?
Ya Almirayı o duruma getiren kişi arkadaşı olamazdı, olmamalıydı .Evden çıkarak , arabaya yaklaştı . Polisler heryerdeydi . Almira ile bir kaç tanesi ilgileniyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT KOKULUM
Любовные романыTekrarı yoktur bazı şeylerin ; HAYAT gibi, AŞK gibi, ÖMÜR gibi Almira~Savaş ****** " Ben çevremde tutunacak bir dal aramayı bırakalı çok oldu Hatice Hanım . Ne zaman bıraktım biliyor musunuz ? " Arkasını dönüp bana bakınc...