-" Gece mehtapta ay, aklımda ise o güzel gözlerin var. "
Almira 'dan
Mavi'nin annesini beni yönlendirmesi ile birlikte merdivenleri çıkıp tam karşıda bulunan mavi kapının önünde durduk .
İçeri girmek için bir adım atmıştı ki olduğu yerde durup bana döndü . Titreyen elleriyle ellerimi tuttu .
Hafif gözleri dolmuştu . Derice yutkunup konuşmaya başladı .
-" Almira benim kim olduğumu az çok tahmin ediyorsundur. Ben Sevda , Mavi'nin annesiyim. Seninle tanışmak bu zamana nasipmiş. Senden teşekkür ediyorum. " Kapıya küçük bir bakış atıp akmak üzere olan bakışlarını yukarı kaldırdı .
" Ayak üstü konuşulacak şeyler değil bunlar farkındayım ama gerçekten bu zamana kadar Mavi'ye ablalık en önemlisi annelik yaptığın için sağ ol. Bazı nedenlerden dolayı ona geç kavuştum ." bu dedikleriyle üzülmüştüm .
Evladını kaybetmek ardından da bulmak zor bir şey olsa gerek . Bir çok şeyini kaçırmış olması da ...
-"Önemli değil. Sizinle ilk karşılaşmamız pek iyi olmadı ama bende bildiğiniz üzere Almira ." dedim gülümseyerek.
Ellerimizi ayırıp derin bir nefes aldı ve gözlerini sildi .
-" Hadi içeri girelim . Mavi seni gördüğünde çok mutlu olacak . " kapı kulpunu aşağı indirip açtı . Ardına kadar açılan kapıdan ilk o girdi sonra da ben .
Oda tıpkı masal kitaplarında ki gibiydi . Maviye özel bir şey olması beni mutlu etmişti .
Yetimhanedeyken En çok istediği şey kendine ait bir evinin olmasıydı . Şimdi bu hayaline kavuşmuştu .
Süslerle donanmış odanın ortasında bulunan yatakta Mavi kıvrılmış uyuyordu.
Yatağın içinde kıvrılarak uyuduğu için küçücük kalmıştı. Onu görmek öyle güzel hissettirmişti ki 3 günün acısı gözlerimden çıkarcasına dökülüyordu.
Özlemiştim hem de her şeyini . Yaptığı şebeklikleri , benimle yaptığı komik sohbetler , sorduğu sorular ve sabırsızca beklediği cevapları ...
Bücürümün kokusu bütün odaya yayılmış bana huzur veriyordu. Yatağı yanına gidip baş ucuna yavaşça onu uyandırmayacak şekilde oturdum .
Ellerimle saçlarını sevdiği şekilde okşamaya başladım . Kim derdi bu saçlara hasret kalacaksın .
Burnumu boynuna götürüp derince nefes aldım . Huzur kokuyordu .
-" Onu çok özledim . " Sevda abla elini omzuma koyup okşadı . En azından bu ailede bana iyi davranan birisi vardı .
Bana kötü de davranabilirdi ne de olsa kızı bana anne diyordu . Bir çok bebeklik anısı vardı benimle .
-" Biliyorum . Birbirinizi çok seviyorsunuz ve sakın ola bu bağdan hoşlanmayacağımı düşünme . Aksine Mavi'nin geri kalan tüm hayatında bulunmanı istiyorum ." elimi omzundaki eline götürüp tuttu .
-" Teşekkür ederim . "
-" Rica ederim . Uykusuz görünüyorsun . İstersen yemeğe kadar Mavinin yanına yat . " bunu hiç reddedemeyecektim . Çünkü 3 gündür uyumuyordum . Mavinin yanına yatıp sımsıkı sarıldım ona .
Savaş'tan
Almira denen kız ablam ile birlikte yukarı çıktığında ben de oturma odasına geçtim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT KOKULUM
RomanceTekrarı yoktur bazı şeylerin ; HAYAT gibi, AŞK gibi, ÖMÜR gibi Almira~Savaş ****** " Ben çevremde tutunacak bir dal aramayı bırakalı çok oldu Hatice Hanım . Ne zaman bıraktım biliyor musunuz ? " Arkasını dönüp bana bakınc...