H.K~15.BÖLÜM

2.5K 126 41
                                    

-" İçim intihar etti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-" İçim intihar etti ...

Bedenim ne zaman pes edecek merak ediyorum ... "

Yazar'dan

-" Neden sustun ? Sende farkındasın değil mi ? O kelimeyi hiç hak etmiyorsun , o yüzden sesini kestin . "

Aklında dönüp duran bu cümle başını ağrıtıyordu Savaş'ın . Elinde ki viski bardağını düşünmeden kafasına dikti .

Boğazını yakmasına rağmen yüzünden hiçbir değişiklik olmamıştı .

Almira konuştuktan sonra sadece suratına bakakalmıştı . Ne bir tepki ne de bir cümle söyleyebilmişti .

Belki duyduğu o haklı cümle karşısında ezilmişti . Ağzını açıp da konuşamamıştı .

Tıpkı karısına akşam yemeğinde söylenenler karşısında korumak için konuşmadığı gibi . Öylece oturmuş ve onları dinlemişti . Karısını onun yerine koruyan erkek kardeşi Kaan'ı ve ablası Sevda'yı .

Almira 'yı zorla kendiyle evlendiren oydu . Ve o masa da denilen hiçbir şeyi hak etmediğini de biliyordu .

Öyleyse neden babasını ve kuzenini susturmamıştı ?

En azından onlara karşı gelip , karısını koruyabilirdi . Fakat sadece oturmuş ve başı eğik bir şekilde konuşulanları dinlemişti .

Masanın üzerinde ki şişeyi alıp bardağa dökecekken bundan vazgeçip kafasına dikti . Her yudum zehir gibiydi . Onu yakıyordu ama vazgeçemiyordu da .

-" Savaş ne yapıyorsun burada ? O elindeki de ne senin ? " duyduğu sert sesle ağırlaşmaya başlayan kafasını kaldırıp baktı .

Babası Hakan bir eli kapı kulpunda , sinirli bir şekilde ona bakıyordu .

-" Hiçbir şey , hiçbir şey yapmıyorum . Sadece susup , susup dinliyorum . Korumuyorum da , savunmuyorum da . " aklındakilerin varlığı bunları dedirtmişti .

Hakan Bey odaya girip arkasından kapıyı kapattı . Oğlu yüksek sesle konuştuğu için diğerlerini uyandırmak istemiyordu .

Oğlunun karşısında ki koltuğa oturup , rahatça yaslandı . Ağrıyan başını ellerinin arasına alıp sertçe ovalamıştı .

Biraz olsun kafasını dağıtmak için geldiği çalışma odasında oğlunu bu halde görünce şaşırmıştı .

Savaş özel davetler hariç başka bir yerde hele de evde içki içmeyi sevmezdi .

Ağzına bile sürmez , evde pek kimsenin bulamayacağını yerlere koyardı .

-" Seni içki içmeye iten şey ne oğlum ? " içki şişesinde olan gözlerini karşısına çevirdi .

HAYAT KOKULUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin