H.K~32.BÖLÜM

1K 55 11
                                    

-" Gerçeklerle öl , yalanlarla değil ! "

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


-" Gerçeklerle öl , yalanlarla değil ! "

Yazar'dan

Dosyayı sıkı sıkı tutan parmakları , öylece logoyu inceleyen gözleri birer çıkmazdı .

Koskoca Özdemir şirketine ait dosya ya da bilgiler elindeydi. İyi de neden ?

O gece yaşadığı korku bundan dolayı mıydı ? Yatağının altına konulan bu dosya mıydı ?

İnsana ağır gelince düşünceler yutkunamaz hale gelirmiş . Almira ne kadar zorlasa da olmuyor , yutkunamıyordu.

Sakince dosya kapağını aralayıp satırlarda gözlerini gezdirdi. Bir günlük bulmayı beklemiyordu.

Kimin günlüğüydü?

En önemlisi Özdemir logosu bulunan dosya da ne işi vardı bu günlük yapraklarının .

Günlük yapraklarını daha sonra okumaya bırakıp sayfalara bakındı .

Sayfaları çevirdikçe ortaya çıkan bir kaç fotoğraf dikkatini çekmişti .Küçük bir bant yardımı ile yaprağa yapıştırılmış fotoğrafı yavaşça çıkarıp baktı .

Ultrason fotoğrafı idi . Bir bebeğe, bir anneye ait .

Alt köşede duran tarih baya eskiydi . 18 yıl öncesine ait , doğan her kim ise aynı yaşlarda olacak birisine.

Az evvel aldığı yere fotoğrafı tekrar yapıştırıp bir sonraki sayfayı çevirdi . Köşeleri zarar görmüş sanki imha edilmek üzere iken kurtarılan bir doğum belgesinin fotoğrafı vardı .

22/10/2005 - Ankara

Bu benzerliği dolu gözleri ile görmezden gelip hızlıca diğer sayfayı çevirdi.

Ultrasonda ki bebek doğmuş, hatta ilk verildiği yetimhaneye ait bilgi belgesi vardı bu seferde .

Saliha Edip Yetimhanesi 28/10/2005

Bir zamanlar kendisinin de kaldığı fakat ansızın ayrılmak zorunda bırakıldığı yetimhane. Gecenin bir köründe hızlıca hazırlanıp oradan ayrılmıştı.

Daha doğrusu ayrılmak zorunda kalmıştı.

Ne olduğunu , neden ayrıldığını bilmiyordu bile . 10 yaşlarındaydı. Maviyi bulmadan bir kaç gün önce olmuştu bunlar .

Yeni bir bina , yeni çocuklar , yeni çevre derken o bile unutmuştu . Sanki kendini bildi bileli en son ki yetimhanede büyümüştü .

HAYAT KOKULUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin