2

260 14 1
                                    

Я зупинилася.

-Все нормально.-я.

-Софо, нам треба поговорити..-драко.

-Не зараз, завтра, може післязавтра, мені потрібно йти ... поки.-я.

Я втекла до своєї кімнати.  На моєму ліжку лежала записка.

Софе Гріндевальд

Привіт Софа, тобі пише Драко Мелфой, давай завтра сходимо до Хогсміда?

Д.М.

Я одразу ж сіла і почала писати відповідь.

Драко Мелфою від Софі Гріндевальд.
Привіт Драко, я із задоволенням схожу попити вершкового пива, в обід я вільна, до зустрічі.

Я віддала записку совушці і лягла спати.

*ранок*
Я прокинулася знову рано і пішла у ванну, Пенсі ще спала.  Зробивши всі процедури, я почала підбирати вбрання.

Моє вбрання:

 Ти попрямувала до виходу із замку, щоб зустрітися з татом, а з ним телепортуватися до пса

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Ти попрямувала до виходу із замку, щоб зустрітися з татом, а з ним телепортуватися до пса.

-Тато!-Підбігши до батька я його міцно обійняла.

-Донечко!-Ви обнялися.

- Потім ще поговоримо, не будемо марнувати час.

Батько змахнув паличкою і ви телепортувалися до темного приміщення.

В очі відразу кинувся безносий чоловік, та й взагалі не факт, що взагалі людина.

- а ось і нова компанія прибула-говорив безносий.

- Знайомтеся, це Геллерт Гріндевальд, а це його дочка Софа Гріндевальд, вони тепер пожирачі смерті.

-Здрастуйте, я багато про вас чув!  І ось цей момент настав!-батько.

Вони потиснули один одному руки, і тебе обдарували поглядами, я побачила Драко Малфоя, що сидить за довгим столом.

-діти, вийдете будь ласка.-безносий.

Драко підвівся і ми вийшли в коридор.

-Якого хрону ти тут робиш?  Це небезпечно! - драко.

-Я знаю що я роблю, і з якого це переляку ти за мене турбуєшся?-я.

Драко не встиг відповісти, бо прийшла Нарциса.

-Софо, ти тільки не хвилюйся. -Нарциса.

Вона говорила це так, наче боялася тобі нашкодити словами.

Я забігаю в кабінет і бачу тата, що лежить на підлозі.

-Тато!..-Я підбігаю до нього і встаю на коліна.

-Софа.. зі мною все в п-порядку, повертайтеся з Драко до школи ... - Батько.

У мене почалася істерика, я встала з колін.

-Це все ти! - Сказала я безносому.

Я висунула паличку з кишені і навела на безносого.

-Дурна дівчина, ти думаєш що зможеш виграти мене?-Посміявся той.

-Авада ..-Не встигла я домовити, як тут ми з Драко опинилися в Гоґвортсі, у вітальні Слізерина.

-Софо, Ти з глузду з'їхала?  Він міг тебе вбити.-прокричав той.

- Мій батько ... він ... він у небезпеці, поверни мене назад! - Кричала я на весь голос.

-Сонь, заспокойся, ти зараз на емоціях.

-Як?  Як я можу бути спокійною?

Я сіла на диван, і почала дивитись на камін, у якому потріскували дрова.  Я зімкнула очі і мені здалася картинка як учні та професори борються за Гоґвортс.

Від цього я здригнулася.

-я... мабуть.  Ее.  Піду я.

-Так, напевно, я теж піду.-драко.

Я попрямувала до кімнати і зайшовши до неї я повалилася на ліжко.  У думках був тільки батько, заплющивши очі я почала згадувати все добре.

"Спогади"

Мені було 8 років, літнім днем ​​я гуляла з татом у саду, він сказав що у нього є для мене подарунок, він з-за спини дістав компас, спочатку я не дуже розуміла навіщо він мені, але пізніше виявилося, що компас показує де зараз знаходиться  батько, стоп..

"Закінчено"

Компас точно!  Я почала тихо відчиняти ящики біля ліжка, компаса ніде не було, і тут я згадую, що його завжди клала під матрац.

Піднявши цей гребаний матрац, я його нарешті знайшла.

Вирішивши, що я піду на пошуки батька, я активно почала збирати рюкзак, мотузка, ліхтарик, батарейки, вода, їжа, чарівна паличка.

Далі я почала писати записку Драко.

Драко Мелфою

Дорогий Драко Мелфой, пишу тобі щоб повідомити про те, що не зможу піти в Хогсмід, тому що втомилася і хочу відпочити, прошу вибачити мене за не стримане слово.

З жалем Софія Гріндевальд.

Віддавши совушке лист я одягла зручний одяг.

Я знала що Мелфой сидить у вітальні і вирішила, що притягнеш мітлу чарівною паличкою і вилетиш через вікно.

Яблуко не падає 🇺🇦 Але московія точно впаде Where stories live. Discover now