7

128 8 0
                                    

Ця сукня була точнісінько як на малюнку, я хотіла не таку як у інших, а простеньку наче повітря

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Ця сукня була точнісінько як на малюнку, я хотіла не таку як у інших, а простеньку наче повітря. Я переодяглася і помолившись Богу, щоб все було добре, я вийшла з кімнати і повільно пішла до головної зали.  Зайшовши в зал я побачила Седріка з дівчиною на ім'я Чжоу (начебто), здивувалася, що в залі немає Драко та Пенсі.

Повернувшись до входу в зал я побачила, що заходив у зал пару, (ту саму) Драко і Пенсі.  Вони йшли до мене.

-Привіт Софа.-говорив Драко притискаючи Пенсі до себе за талію.

-Привіт.-Сказала я байдуже.

-ти одна?  Тебе ніхто не запросив?)-Говорила пенсі з усмішкою.

Тут мене хтось обіймає за талію.

-Пробач Софа, що так довго, там така черга за коктейлями. - Якийсь незнайомець.

-Теренс?  Ви разом?-Сказав Драко, по ньому було видно що він напружився.

-Ну знаєш Драко, особисте не публічне, коли ми будемо готові тоді ми все розповімо.

Вони пішли, а я повела Теренса на вихід.

-Дякую тобі, за те що виручив-коли я говорила вже почався повільний танець.

-Ні за що, а тепер якщо ти не проти, то може потанцюємо?-Теренс.

-Не проти)-подарувавши йому усмішку, і сказавши це він потягнув мене на центр залу.

-Теренсе, всі на нас дивляться ...-я.

-Ну і що, нехай всі дивляться, вони заздрять, згадай усі уроки з танців професора Макґонеґел.  Руки на плечі, а я на твою талію. -Теренс.

І ми почали танцювати, я поклала йому голову на плечі.

І продовжували танцювати поки що в залі не стало душно.

-Теренс може підемо кудись?  Тут душно.-я.

-Можемо піти в Астрономічну вежу.-Теренс.

Яблуко не падає 🇺🇦 Але московія точно впаде Where stories live. Discover now