20

70 4 0
                                    

Зранку др кімнати забігає Драко, він щось тримає у руках.

-тобі писали твої батьки?-драко.

-я не знаю, я щойно прокинулась.-я.

Він дав мені записку і все повисло у глибокій тиші.

Там було написано:

Містер Мелфой, просимо оберігати Софі від зиницю ока. Вона особлива дівчинка а не просто чарівниця. Вона здатна на багато чого, будьте з нею щирі, але будьте обережні, бо вона вас кохає.
З проханням Вінда Розьє.

Я опинилася в край дурну ситуацію.

-це дурня. Ти мій друг, але не такий як Теренс або Фред.-я.-а тепер, якщо можна покинути кімнату.

Він забрав записку і вийшов. А мені час переодягатися, скоро зайняття.

Підхопивши книжки я вийшла й пішла до головної зали

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Підхопивши книжки я вийшла й пішла до головної зали.

Сівши за стіл Грифіндора друзі почали мене питати.

-що це з Малфоєм? Він якийсь не свій.-рон.

-та не знаю я що з тим Малфоєм! Він просто дурень!!-крикнула я.

Я дурна така що крикнула на всю залу. Після поглядів я пішла на уроки.

Урок захист від темних сил. Короче це було жахливо.

-сьогодні ми розглянемо тему яка може захистити вас від будь яких заклинань.-Северус.

Драко щось написав мені і типу кинув мені на стіл.

цього дня ти для мене померла."

Він наповнений ненавистю яка поїдала його зсередини.

-міс Гріндевальд, розкажіть мені будь ласка, про свою силу, як вона може вас захистити?-северус.

-це конфідеційно, вибачте.-заперечила я.

Він повернувся і наче увімкнув презентацію.

-що ж, розкажу тепер я.-северус.-людина яка носить вкрай сильну силу називається відьма або відьмак.

-напевно ви більше пішли у сторону матері.-северус.

Короче урок закінчився і всі вийшли, однак що було потім не на жарт дуже розчарувало мене.

Зайшовши у вітальню там були майже усі Слизеренці.

-що скажеш відьма тепер?-драко.

-не велика втрата, якщо я для тебе померла то ти для мене помер вже давно. Ти нікого не бачиш окрім своєї крові.-я.

-як ти з ним розмовляєш?-Паркінсон.

-а ти не влазь, я маю на це право після його вчинків.-я.

У вітальну зайшов Теренс, подивившись на картину став переді мною.

-Мелфой, ти так себе ведеш через те що вона тобі відмовила?-Теренс.

-не важливо те що було учора.-драко.-вона відьма, а отже не заслуговує на мою увагу.

-та відчепись ти від неї! Кохаєш так і скажи їй це в очі! Ненавидиш-роби вигляд що її немає.-теренс.

-не тобі за неї боротися, і не тобі радити що мені робити.-він пішов геть.

Сьогодні і вкрай важкий день, особливо після уроку, мені поки що було байдуже але він не давав мені спокою, всі думки були про нього.

Яблуко не падає 🇺🇦 Але московія точно впаде Where stories live. Discover now