-дорогі учні і професора Хогвартса, повідомляю вам що наступного тижня пройде святковий бал, добре слід підготуватися, всім хорошого дня!-Дамблдор.
Всі йому аплодували, а я сиділа і думала яка це буде .... битва за дівчаток, за у кого красивіша сукня, я напевно не піду, глянула на якийсь час і вирішила що час йти до Снейпа.
Я йшла задумавшись про бал і ось підходжу до кабінету відчиняю двері а там Драко Мелфой.
- Софіє Гріндевальд, ми вас вже зачекалися. - Снейп.
-Вибачте, були справи ...-я опустила погляд у підлогу, в голові у мене дивна картина, круціо полетіло в мене а потім у Драко і Снейпа.
Але що сталося, що полетіло в Драко?
-Софо, ти тут?-Драко.
-Нам краще не йти.-я.
-Міс Софія, вставайте в камін.-Снейп.
Надія що ми не підемо була низька, і я стала в цей чортів камін і ми телепортувалися до Мелфой Менор.
-оо, Софія, як же я скучив, ми минулого разу не домовили, забудемо або продовжимо?-Безносий.
(Хлопців називатиму його безносим тому що його ім'я довго писати треба)
-Ні, минулого разу ми не домови, тому продовжимо, ніколи не здавай задню на сделанном.-я.
-В такому випадку круціо.-Безносий.
У моєму тілі ніби вирував скло, я впала на підлогу, але обличчя залишалося таким самим.
Він кинув у мене вдруге круціо. І біль став менший підвласна мені, я вчепилася в чорну плитку. А з носа потекла по зрадницькому цівка крові.
-Досить, ви ж бачите їй боляче!-прокричав знайомий голос, голос схожий на Драко.
-Якщо то третя порція сильного круціатусу дістається тобі! Круціо! - Безносий.
Драко впав на підлогу і дивився на мене на власні очі, він мучився, мало не кричав, я не могла бачити, як він намагається стримати себе.
Мене почала роздерти зло всередині, долоні червоні від того, що магія хотіла вирватися назовні.
-Що Драко, хотів захистити брудну дівчину? Але сам потрапив у палітурку, якщо ще раз ви обоє будете зі мною так звертатися я ...-безносий.
-що ти? Кинеш у мене аваду? Та ти жалюгідна подоба людини, та взагалі не людина, ти був Томом Редлом хоч і жорстокий, але він був кращий, він любив мене, довіряв, допомагав, а ти, ти ще й без носа залишився і кажеш що я нібито гірший за тебе? говорила я, встаючи з підлоги.