18

86 3 0
                                    

Все минуло, однак батько та мама залишилися у Гоґвортсі. Я сиділа у вітальні Слізерину і читала книгу.

В крісло сів блондин. Так, Драко Мелфой.

-що читаєш?-драко.

-жахи.-я.

-слухай..я хотів би тобі подякувати за те що ти мене вилікувала.-драко.

-нічого, як би на твоєму місці був Фред чи Гаррі я б вчинила так само.-я.

-не кажи його ім'я, кажи просто Поттер!-він взбісився та почав кричати.

-знову ти все ускладнюєш, мене не стосується що у тебе з ним трапилось, ти постійно намагаєшся розізлити мене.-я.

У вітальню забгла Пенс та Теренс.

-привіт усім!-Пенс й Теренс.

Я лише подивилась на Теренса і у відповідь кивнула.

-Драко, мій любий, пішли може в Хогсмід?-вона усілася йому на коліна.

-злісь. Пенс злісь бо я зараз не хочу тебе ані бачити ані чути.-драко.

-ну Драко, от скажи мені, в тебе щось є з Гріндевальд?-Пенс.-котику, чому ми не можемо бути разом?

Мої очі казали що мені треба піти.

-Теренс ходімо, бо мене зараз знудить.-встаючи казала я.

Він кивнув і встав, ми пішли до озера та й сіли на траву.

-ти кохаєш його, так?-теренс.

-я б так не могла сказати, його вчинки роблять страшні речі, так, він мені подобається, але я не хочу ставити його від загрозу.-я.

До нас бігла Герміона вона махала руками і кликала нас.

-Герміона, що сталося?-я.

-там таке...Дамблдор терміново збирає усіх у головній залі.-Герміона.

-йдемо тоді, а що трапилось.-говорили ми поки йшли.

Зайшовши до зали двері одразу зачинилися на ключ.

-люьі друзі, хочу повідомити вас, що з сьогоднішнього дня Софі Гріндевальд буде навчатися заочно. Для неї небезпечно знаходитися тут, ми знаємо яка в неї є сила тож для зберігання життів ми повинні це зробити.-Дамблдор.

На мене одразу посипалися погляди, наче це я винна.

-але, Вінда Розьє та Гіллерт Гріндевальд працюють в цій школі з сьогоднішнього дня, вони будуть навчати вас закляттям що можуть врятувати вам життя.-Дамблдор.

Яблуко не падає 🇺🇦 Але московія точно впаде Where stories live. Discover now