8

110 6 0
                                    

Прокинулася я як завжди з болем, мої долоні так само горіли, як і вчора.  Оглянувши кімнату, в якій я була, я дійшла висновку, що це не моя кімната.  На мені була все та ж вчорашня бальна сукня, я подарувалася з ліжка і погнала переодягатися.  Зайшовши до кімнати, нікого не було.  Я відкрила шафу і почала шукати відповідні речі.

Моє вбрання:

 (Завтра розпочинається турнір трьох чарівників) Вийшовши з кімнати, я пішла до мадам Помфрі

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

(Завтра розпочинається турнір трьох чарівників)
Вийшовши з кімнати, я пішла до мадам Помфрі.  Зайшовши до лікарняного крила, я побачила Помфрі.

-Мадам Помфрі, привіт, а я тут знову до вас.-я.

-А я вже зачекалася.-Помфрі.

Я сіла на кушетку і вона почала мені їх замотувати бинтом.  Сьогодні не було уроків, бо відпочинок після балу.

Зробивши все необхідне, мене відпустили.

Я пішла на сніданок.  Зайшовши до зали, до мене підійшов Драко.

-Доброго ранку, сонце.-драко.

Він сказав це і поцілував мене в щоку.

-Що?  Яке сонце?  Що тут відбувається?

-Ми разом!-драко.

-Що?!  Ні, не було такого ніколи!

-Нещодавно вся школа дізналася що твоя матуся бруднокровка, і якщо ти не будеш зі мною, то ти знаєш що тобі буде!-кричав Драко на весь зал.

-Всі ми знаємо що якщо твоя матуся бруднокровка то і ти власне теж.-Бійко.

-Знаєш що, Мелфой?  Краще бути бруднокровкою, ніж твоєю дівчиною!-я.

Я вигукнула на весь зал і пішла за свій стіл.  Сівши за стіл, я насипала собі їжу і почала їсти, тим часом як усі називали мене бруднокровкою, до мене підійшла Пенсі, і почала говорити зі мною на високих тонах.

-Бруднокровка, я ж говорила що у тебе нічого не вийде з Драко, скажи своїй повії мамаші)-Пенсі.

Я встала з лави і підійшла до неї.

-Ще раз, ти скажеш щось про моїх батьків то я тебе знищу.-я.

Я говорила це так само голосно, як і вона.

-Твоя мамка повія, а твій батько підзалупна цвіль.-Пенсі.

Драко спостерігав за моїми діями, а всі інші дивилися то на неї то на мене.

Я розмотую бинти з рук.  І починаю піднімати її та заплющувати очі.  Але я почув голос Дамблдора.

-Софі, спокійно, відпусти її.-Говорив він.

Я відпустила її і вибігла із зали, я вирішила що побіжу до кімнати.

Зайшовши в кімнату, мене накрила агресія, я взяла з тумбочки і взяла лак для волосся, а потім кинула його у велике дзеркало, яке було біля мене.

Уламки розлетілися, а я присіла взяла великий уламок у долоню і почала тиснути, щоб він вп'явся мені в руку, я почала думати, я почула що хтось кричить, і трясе мене.  Коли я вийшла зі своїх думок, то побачила перед собою Драко і величезна калюжа крові, яка тремтіла від крапель крові, що падали, з моєї долоні.

-Софо, навіщо ти це зробила?!-кричав Драко.

-Будь тут я покличу мадам Помфрі!-Говорив він тікаючи з кімнати.

Через кілька хвилин вся школа стояла на вухах, а також половину учнів були в кімнаті і як без професорів.

Уламок був глибоко втиснутий у руку, що довелося його виймати тільки під наркозом.  Через деякий час я прокинулася і мене нудило.  (Таке буває від наркозу) я лежала на своєму ліжку і дивилася в стелю.

Поглянувши на годинник, і дізнавшись, що зараз вечеря я вирішила переодягнутися і піти до головної зали.

Моє вбрання

 Я вийшла з кімнати і пішла до зали

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Я вийшла з кімнати і пішла до зали.  Зайшовши до зали, всі дивилися на мене, не відриваючи очей.  За столом сиділи слизеринці, я пройшла і сіла на своє місце.

Яблуко не падає 🇺🇦 Але московія точно впаде Where stories live. Discover now