15

87 4 0
                                    

Ми опинилися в якомусь будинку, він був затишний, милий.

-Це тепер наш будинок, а тепер сюрприз.-Мамо.

Двері кімнати відчинилися і у вітальню зайшов батько.

-Тато!-Я кинулася в обійми до нього.

-Але як?!-Відійшовши сказала я.

-Треба було врятувати тебе.-мамо.

-Нам потрібно поговорити.-батько.

Я сіла за найближчий стіл, а вони сіли поруч.

-Софі, скоро буде битва за Гоґвортс...-батько.

-Я знаю.-Я.

-Тому ми прийняли рішення разом з твоєю мамою, що ти через тиждень не поїдеш до Гоґвортсу...-батьку.

-Ні, я не можу не поїхати ...-Відповіла я.-Я довго думала і прийняла для себе таке рішення, що якщо потрібно буде я вкладу своє життя в Гоґвортс.-Закінчивши говорити я пішла нагору.

Я йшла коридором і сіла наприкінці цього ж коридору. Сльози потекли, але я відчула руку на плечі.

-Соф, якщо ти вирішила що боротимешся за Гоґвортс, то ми будемо разом із собою.-мамо.

Я встала з підлоги та обняла їх.

-Тоді всемогутній Геллерт Гріндевальд навчатиме мене сильним заклинанням.-Дивилася я на батька.

-Не думаю що він сильніший за мене) - заперечила мама.

-Ну завтра подивимося.-Відповів тато.

-До речі Софі, твоя кімната он та-показала пальцем вона на двері.

-Дякую, ну ви йдете а я відпочину.-Сказала я зайшовши в кімнату.

Кімната була затишною, комфортною, у сірих тонах мені таке подобалося.

Бо сірий колір мені зазвичай допомагає "потонути" в думках.

Я почула, що мене звуть. Я спустилася вниз.

-Софі, увечері ми їдемо в Мелфой Менор нас запросили на вечірку. О 18:30 будь вже готова.

-Зараз батько поїде за костюмом а я приготую обід.-мама.

-Добре.-я.-мам...

-Так?-Мамо.

-Я рада що ти поруч ...-Сказала я і пішла нагору вибирати вбрання на вечір.

Зайшовши до кімнати у вікні, я побачила сову, яка тримала листа. Я відчинила вікно і взяла його.

Яблуко не падає 🇺🇦 Але московія точно впаде Where stories live. Discover now