10

107 5 1
                                    

-а я все ще пам'ятаю твою отруту.-говорила я зупиняючи його.

Я пішла залишивши його в смутку?

Я йду в кімнату, але тут мене хтось кличе.

-Софія Гріндевальд, зачекайте!-кричала дівчина.

Я зупинилася і повернулася, це була руда дівчина з кучерявим волоссям.

-Софі, я тут щоб передати, що професор Дамблдор збирає всіх у головному залі.-дівчина.

-Добре, дякую.-я.

Подякувавши її вона пішла, а потім пішла і я.

Прийшовши до головної зали я побачила всіх.  І Дурмстранга та Шармбатона і т.д.

Я залишилася чекати на виході із зали.

-Дорогі учні Хогвартсу а також інших шкіл, повідомляю вам що цього року турнір трьох чарівників не буде проводитися, через сильну небезпеку.  Зараз ви повертаєтеся у свої вітальні та кімнати.  Чекайте на подальші вказівки.  Старости, проведіть всіх учнів у свої вітальні. - Дамблдор.

Усі встали та вийшли.  Ми йшли до своєї вітальні, прийшовши до неї і сівши куди очі дивилися.

-А давайте пограємо в пляшечку на поцілунки? -Пенсі.

Майже всі погодилися.

-я не гратиму в цю дурну гру.-я.

-Що?  Страшно що Дракоша поцілується зі мною? -Пенсі.

-Ні, огидно грати разом з тобою.  І до речі мені страшно за тебе, адже якщо Мелфой поцілується не з тобою, то в тебе буде тривала шизофренія.

Усі почали кричати "у".

-Ну добре, раз ти вважаєш так, то вперед.-Пенсі.

Усі посідали на підлогу.

-крути Гріндевальд.-Пенсі.

Я почала крутити пляшечку і тут мені випав Драко.

-А давайте у що-небудь інше пограємо? -Пенсі.

-Ми тільки почали! Софа, цілуй його.-Блейз.

-Хлопців, я не збираюся його цілувати, хіба що в щоку.-я.

-Ну поцілунок у щоку ...-Блейз.

Драко повернув голову, щоб я його поцілувала в щоку.  Вже залишається пару міліметрів, і він повертає голову і я його цілую в губи.  Я одразу відірвалася.

-Ти що твориш?  Я так грати не буду.

Я встала і пішла до своєї кімнати.  Зайшовши до неї я почула кроки Драко.  Такі ж грубі та гучні, серйозні та обережні.  Він зайшов.

Яблуко не падає 🇺🇦 Але московія точно впаде Where stories live. Discover now