Ми повернулися додому. Була розмова.
-доню, тут є така справа.. Ти повертаєшся до Гоґвортсу. І ти їдеш разом з Драко. Це термінова справа тож ви їдете прямо зараз.-мама.
-добре, якщо вам треба то я не проти.-я.
У хату заходить Драко, він підійшов наче нічого не трапилось.
-все, якщо що то пишіть, ми завжди допоможемо.-мама з татом.
^на місці^
-знаєш, завтра вечірка у всього Гоґвортсу типу бал, ти підеш зі мною?-Драко.
-добре, але це просто співпраця.-я.
Ми розійшлись мо своїх кімнатах, але цей голос мене добивав, він казав мені йти за звуком.
Я і зробила те що казав, а прийшла на місце де на стіні було написано де що.
"Твоїх батьків вже спекався, наступна Софа Гріндевальд".
Не знаючи вірити чи ні, я впала та нічого не пам'ятала, лише надпис на стіні.
<крило хворих> (не пам'ятаю як правильно називається)
Відкривши очі я побачила перш за все Драко, він дивився у вікно тримаючи мою руку.
-і що тут відбувається?-я.
-з тобою все добре?-він
-наче та.-я.
-що трапилось, що за надпис на стіні?-драко.
У крило забігли професора. Вони згуртовано почали питати те чого я не знаю.
-я нічого не знаю, я сиділа у вітальні як тут я почула голос, він був таким нестерпним, цей голос сказав йти на звук, а прийшовши я побачила той напис.-я.
-це може означати тільки одне..-снейп.
-Професор Снейп, відійдемо.-дамблдор.
-він вбив її батьків, вона наступна, але як їй про це сказати, вона щойно отримала щасливу сім'ю і знову втратила.-снейп.
-ні Северусе, вони живі і ховаються.
Підійшовши до дівчини яка була засмучена він оголосив.