Hoofdstuk 1

261 8 4
                                    

Pov Annika

Morgen is de dag, we gaan naar one direction. Ik ga samen met mijn beste vriendin Cheyen. Vanavond blijft Cheyen slapen en morgen gaan we met de trein en we blijven twee weken in Amsterdam omdat het vakantie is. Ik hoor de deurbel en ren naar beneden. Als ik open doe zie dat het Cheyen is, ik geef haar een knuffel en trek haar mee naar boven. Boven zet ik de muziek aan en dansen we de hele avond op 1D.

De volgende dag

Het is 04:00 s'ochtends en we gaan naar het station. In de trein zingen we de hele tijd one direction liedjes en iedereen word gek van ons omdat het zo vroeg is. Eenmaal bij het stadion ga ik even naar de wc en blijft Cheyen in de rij. Als ik bij de wc ben hoor ik een meisje huilen. Ik ga naar het meisje toe en vraag wat er is. Ze vertelt dat ze haar vader kwijt is en dat ze hem zoekt. Ik neem haar mee in de rij en laat haar bij ons zitten. Wanneer het concert begint zet ik haar op mijn nek zodat ze alles goed kan zien. Wanneer 1d opkomt begint ze heel hard "PAPA PAPA PAPA" te roepen. Er komt een beveiliger naar ons toe en neemt Cheyen, Violet (zo heet het meisje) en mij mee naar backstage. Ik vraag waarom we hier moeten zitten en ik zeg dat we zo het concert missen. Ze vragen aan ons waar we haar hebben gevonden. Ik vertel het verhaal over hoe ik Violet heb gevonden en ze knikken. Na het concert komt opeens one direction naar ons toe lopen en ze geven ons een knuffel. Violet rent naar Harry en roept Papa, papa,papa. Ik vraag wat er aan de hand is en hij verteld alles. We krijgen een contract voor dat we beloven niks te vertellen aan niemand. Ik speel de hele tijd met Violet en Cheyen die praat met Liam. Na een tijdje met Violet gespeeld te hebben komt Harry bij mij en Violet zitten. Hij vraagt wat over mijn leven en we spelen ondertussen met Violet.

Pov Cheyen

Ik praat met Liam hij is echt heel aardig en lief. We praten over mijn leven en hoe het is op tour. Op een gegeven moment vraagt hij of ik zin heb om morgen met hem en de jongens in Amsterdam rond te lopen. Ik zeg ja graag en we praten weer verder.

Pov Annika

Harry vraagt me of ik morgen mee ga met de jongens om in Amsterdam rond te lopen. Ik knik en Violet begint te juichen. "Volgens mij mag Violet je echt" zegt Harry. Ik glimlach en zeg dat ik haar ook mag. Violet kruipt bij me op schoot en valt in slaap. Ik glimlach en Harry maakt een foto van ons. Hij vraagt in welk hotel we zitten en we zitten in hetzelfde hotel. We gaan naar het hotel en we mogen mee in de auto waar one direction ook in zit. Ik draag Violet naar de auto en laat haar op mijn schoot slapen. Harry glimlacht elke keer wanneer hij ons zo ziet zitten en vertelt hoe leuk hij het vind dat iemand zo goed met Violet om kan gaan. Ik vertel dat ik zelf ook een klein zusje heb en dat het misschien daar aan ligt. Wanneer we het hotel in lopen worden er veel foto's gemaakt. Ik leg mijn hand voor Violet's gezicht en loop snel naar de kamers. Ik loop nog even mee naar Harry's kamer en leg Violet op het bed. Hij zegt ook dat hij en Violet ons morgen ochtend voor het ontbijt zullen komen ophalen. Ik geef hem een knuffel en wens hem een goede nachtrust. Cheyen integendeel slikt Liam zo wat in. Ik en Harry gaan stuk en uiteindelijk loop ik naar onze kamer. Cheyen komt ook de kamer in en vertelt over hoe lief Liam wel niet is en over dat hij haar verkering vroeg. Ik vroeg of het niet wat te snel ging maar nee, voor haar ging het niet te snel. Ik wenste haar een fijne slaaprust en ik ging in mijn bed liggen en viel in slaap.

De volgende ochtend werd ik wakker gemaakt door Violet die naast mij kwam liggen. Ze gaf me een kusje op mijn wang en zij "Ontbijt,ontbijt,ontbijt". Harry stond ernaast en zag en zei "goedemorgen". Toen ik uit bed stapte zag ik dat Cheyen niet meer in haar bed lag. Die zal vast wel met Liam ergens heen zijn dacht ik.
Ik zei dat ik me nog even moest opmaken maar van Harry mocht dat niet want ik zag er zo hartstikke mooi uit zei hij. Violet pakte mijn hand en we liepen naar het ontbijt. Ik zette Violet in zo'n kinderstoeltje en we begonnen te eten. Een eindje verderop zag ik Liam en Cheyen zitten. Violet vertelde de hele tijd een verhaal over haar knuffel die "Hond" heette. Violet was echt een heel lief meisje. We liepen terug naar de kamer en ik ging op het bed zitten. Violet kwam op schoot zitten en ik begon haar te kietelen. Ze gierde het uit van het lachen en Harry maakte een foto, en ik zag dat hij het als achtergrond deed. Hij vroeg of ik samen met hem en Violet door Amsterdam wou gaan lopen, ik knikte en we gingen de stad in.

Pov Cheyen

Liam en ik zitten aan het ontbijt en ik zie aan de andere kant Harry en Annika zitten. Liam keek ook naar hun en zei, ze zouden een goed stelletje zijn. Violet mag Annika en ze mag niet snel mensen. Liam vroeg of ik mee ging naar het rijksmuseum dus we gingen naar het rijksmuseum.

----------------------------------------------

Hey,

Ik ben trots op mezelf aangezien dit een super lang hoofdstuk is!!!
De audities lopen nog steeds trouwens :) dus ga naar het vorige hoofdstuk als je auditie wil doen en comment met de dingen die ik heb gezegd dat het er in moest.

Hopelijk vonden jullie het leuk!

Like+ comment ?

Together  H.S fanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu