(Links Violet, rechts Roos)
Pov Violet
Ik word wakker en ga douchen. Daarna maak ik mij op en loop ik naar beneden. Ik loop naar het ontbijt buffet en ga bij Cheyen, Liam en Daniel zitten want de rest is nog niet wakker. Ik geef Daniel(4jaar) een kusje en geef Cheyen en Liam een knuffel. We praten wat en Cheyen vraagt of ik mee wil shoppen voor de nieuwe baby! Cheyen is weer zwanger alleen dit keer van een meisje. Ik zeg dat ik graag mee ga en app Summer of ze ook mee gaat. Mam en pap komen morgen pas naar Coachella dus die zien we dan pas weer. Na het ontbijt lopen we naar de stad en kopen allemaal leuke spulletjes voor Daniel en de baby. Daarna gaan we met Cheyen wat zwangerschap kleding halen en zoeken we zelf ook nog wat leuke dingen uit. Na de tijd lopen we naar de starbucks en gaan dan weer naar het hotel.
Ik doe mijn hipster kleding aan en loop naar Roos haar kamer want we gaan samen naar het festival. Ik haal haar op en we gaan naar Coachella! We komen Summer en Yasmine tegen en we gaan helemaal los met z'n vieren. In de avond zijn we er klaar mee en besluiten we om naar de mac te gaan. We nemen allemaal een happy meal en eten het daar op. We praten wat en Summer verteld dat Niall morgen ook komt, die worden echt een stel. Cameron komt morgen ook want hij en Niall komen samen hier naartoe.
Na een tijd besluiten we om naar het hotel te gaan en om met z'n vieren in het donker te zwemmen. Het zwembad is heel mooi verlicht en je kijkt uit op de zee. We maken een foto en zetten hem allemaal op instagram. We zen nog en gaan van de glijbanen. Na een tijd zien we dag je een glijbaan hebt met een band waar vier mensen in kunnen. We gaan naar de glijbaan en gaan allemaal in dezelfde band en gaan de glijbaan af. Het was echt super leuk. Ik ga weer naar mijn kamer en doe mijn pyjama aan. Ik kijk nog wat tv en app wat met cameron:
Violet: Hoe laat komen jullie aan?
Cameron: Om 22:00 geloof ik, dus in het donker
Violet: oh, we komen jullie wel ophalen hoor :)
Cameron: Dat hoop ik maar! Niall heeft iets super liefs voor Summer gehaald!
Violet: Awww, wat heeft hij gehaald dan?
Cameron: Dat zien jullie morgen wel ;)
Ik leg mijn telefoon weg, doe de lampen uit en uiteindelijk val ik in slaap.
HEEEY,
Weet even een stukje! Mijn toetsweek is bijna voorbij gelukkig! Heb ook goede cijfers gehaald :)
Verder heb ik niet zoveel te vertellen!HEEFT IEMAND NOG IDEEËN?
please like+comment
JE LEEST
Together H.S fanfiction
FanficCheyen en Annika zijn beste vriendinnen. Na al die jaren gaan ze naar een one direction concert. Op het concert komen ze een jong meisje (Violet) helemaal alleen tegen. Wat ze nog niet weten is dat dit Harry's dochter is. Dit is een boek met weini...