Ik word wakker en geef Harry een kus. Violet komt de kamer in rennen en zegt : "Mama, zullen we kleren uitzoeken?" Ik kijk naar Harry, en zeg "ze heeft me voor het eerst Mama genoemd", ze had het al eerder een keer per ongeluk gezegd, maar nu meende ze het echt! Ik was zo blij! Ik tilde haar op en gaf haar een knuffel en zei "ja, mama gaat je helpen met kleren uitzoeken." Vandaag zouden we naar het strand gaan dus ik deed haar een blauw met wit gestreept hempje aan met een roze kort broekje met laarsjes, een hoedje en een zonnebril. "Oh wat zie je er mooi uit Violet!" Zei Harry. Ze keek vrolijk en rende naar Harry toe. Mama ziet er ook mooi uit zei ze. Ik lachte en gaf Harry en Violet allebei een kus. "Ik ga waffels maken" riep ik, en ik liep naar beneden.
Pov Cheyen
Vandaag zou ik met Liam en Louis gaan skateboarden. Ik kom beneden en zie dat alleen Annika beneden is. Ik besluit om haar te helpen en we beginnen allebei te zingen.
"Who run the world?" "Girls"
"Who run the world?" "Girls"Zo zingen we een tijdje door totdat alle jongens beneden zijn. Louis gaat bij ons staan en zingt mee
"Who run the world?" "GIRLS"
uiteindelijk zijn we klaar met waffels bakken en zetten we de waffels op tafel.Pov Annika
Ik zet Violet in het stoeltje en we hebben het over Nederland. "Hoe was het eigenlijk om in Nederland te wonen?" Vroeg Niall. "Het was wel leuk maar niet bijzonder want we kwamen niet uit Amsterdam." Antwoordde Cheyen. "
Ik ruimde de tafel af en ging me alvast klaarmaken om naar het strand te gaan. Harry en Violet kwamen binnen wandelen. "Babe, we willen je wat vragen." Zei Harry. "Oke, vraag maar."
zei ik. "We willen graag op vakantie naar Florida, Disneyland in Amerika. Zou je mee willen ? Want dan gaan we met z'n drieën, jij,Violet en ik." Vertelde Harry. "Super leuk! Tuurlijk wil ik mee!" Violet begon te juichen en Harry vertelde dat we over 2 dagen weg gingen. Hij informeerde de jongens en ik ging douchen en kleedde me aan.Toen we op het strand waren ging ik Violet helpen met een zandkasteel maken. Na dat we het zandkasteel hadden gemaakt ging ik even liggen en bruin worden natuurlijk 😂. Na een tijdje wouden Harry en Violet dat ik mee ging zwemmen. Ik liep met ze mee na het water en sprong er in 1 keer in (koud). We besluiten om nog even naar starbucks te gaan en dan naar huis te gaan om alvast in te pakken.
Pov Cheyen
We hebben onze skateboards gepakt en we beginnen met skateboarden. We skateboarden naar het park en gaan daar even zitten. "Cheyen, je lijkt echt heel erg op Louis" zegt Liam. Ik glimlach, dat is best wel zo. Maar ach ik bedoel we zijn toch geen familie. We besluiten om op het strand te gaan skateboarden. We zien Harry,Annika en Violet nog. "Ze zijn zo'n leuk koppel! Annika is echt een goede moeder!" Zegt Louis. We stemmen met hem in en skaten weer verder. We komen bij de supermarkt en kopen meteen chips en koekjes voor thuis. "Zullen we thuis gaan zwemmen?" Vraag ik. "Ja! Goed idee." En we vertrekken naar huis.
----------------------------------------------
Weer een hoofdstuk☺️
Hopelijk vinden jullie het weer leuk!
Like + commentALS JE IDEEËN HEBT ZE ZIJN ALTIJD WELKOM XX❤️
JE LEEST
Together H.S fanfiction
FanfictionCheyen en Annika zijn beste vriendinnen. Na al die jaren gaan ze naar een one direction concert. Op het concert komen ze een jong meisje (Violet) helemaal alleen tegen. Wat ze nog niet weten is dat dit Harry's dochter is. Dit is een boek met weini...