Hoofdstuk 15

122 4 0
                                    

Pov Annika

Ik sta op en denk meteen aan 1 ding, vandaag ga ik trouwen. Ik pak mijn spullen en neem Cheyen, Violet en Summer mee en we vertrekken naar de plaats waar Harry en ik gaan trouwen.

Wanneer we op de plek zijn waar we gaan trouwens mag ik gaan zitten en word mijn make-up gedaan door een visagiste. Ook Cheyen, Violet en Summer krijgen wat make-up op. Nadat de make-up is gedaan worden mijn haren gedaan. Mijn haar word mooi gekruld en er wordt een Tiara ingezet. Cheyen krijgt een hele mooie knot en Violet en Summer krijgen net zoals mij ook gekrulde haren en een Tiara.

Nadat onze haren en make-up zijn gedaan mogen we de jurken aantrekken ik trek mijn jurk aan en daarna moeten we wachten totdat we naar het altaar mogen lopen.

Pov Harry

Vandaag is de dag, ik ga met de vrouw van mijn dromen trouwen. Ik sta op en neem alle jongens mee naar onze trouwplek. Wanneer we er zijn doet Lou onze haren. Met mijn haar word niet veel gedaan. We doen allemaal onze pakken aan en praten nog wat en wachten tot het zo ver is. Ik mag naar het altaar lopen en zie iedereen zitten. Als eerste loop Cheyen naar het altaar want zei is het eerste bruidsmeisje. Daarna komen Violet en Summer hand in hand naar het altaar lopen. Ik glimlach want ze zien er ontzettend mooi uit. Ze gaan naast Cheyen staan. En dan na al het wachten komt Annika met haar vader naar het altaar lopen. Ze ziet er prachtig uit en ik ga haar eindelijk trouwen.

Pov Annika

Ik geef Cheyen een knuffel en Violet en Summer een kus en dan lopen hun al naar het altaar. Na een tijd wachten mag ik ook naar het altaar. Ik geef mijn vader een hand en samen lopen we naar het altaar. Wanneer ik er ben zegt Harry:"je ziet er prachtig uit."

Na een hele ceremonie zegt de man : "Ik verklaar u nu man en vrouw, u mag de bruid kussen." Harry en ik kussen en iedereen begint te juichen.

Na de ceremonie maken we foto's eerst met de bruidsmeisjes en de jongens en daarna met alleen Harry en ik. We gaan naar het bos om foto's te maken. Na de foto's is het tijd voor de afterparty, we hebben een dj gehuurd en allemaal eten en een hele mooie bruidstaart. We feesten de hele avond door en hebben het heel erg gezellig gehad. Harry en ik hebben besloten om niet op huwelijksreis te doen dus we gaan nu meteen naar huis.

Thuis praten we de bruiloft nog even met z'n allen na en drinken we nog een wijntje. We besluiten dat we nu toch gaan slapen en lopen naar boven. Ik kruip in bed naast Harry en hij zegt "welterusten, mijn mooie vrouw." En ik antwoord "welterusten, mijn lieve man. Het laatste wat ik voel is dat Harry me nog een kus geef en dan val ik langzaam in slaap.

----------------------------------------------

Ze zijn getrooouwd :)
Binnenkort komt er een leuke update (vind ik)

Byeeeeee💗

Together  H.S fanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu