(Links Violet, rechts Summer)
Pov Violet
Ik word wakker samen met Cameron en we lopen naar beneden. Wanneer we beneden zijn zien we dat Summer al aan het ontbijten is. Vandaag ga ik niet echt veel doen. Alleen inpakken en vanavond vliegen Summer, Roos,Yasmine en ik naar Coachella.
Cameron en ik besluiten om pancakes te maken. We pakken alles en maken lekkere pancakes. Cheyen komt naar ons toe en vraagt of Cameron en ik vandaag op Daniel willen passen omdat Cheyen en Liam samen met Mam en Pap naar een of ander award festival gaan. Daniel komt bij ons en we maken voor hem ook wat pannenkoeken. Na het eten ga ik naar boven en helpen Cameron en Daniel mij met mijn koffer inpakken. Ik pak kleding en stop het in mijn koffer. Summer die komt pas later thuis vanavond want die heeft een verjaardag van Juliet.Summer is thuisgekomen en Cameron is naar huis gegaan. We pakken nog onze laptop's en andere dingen in voor onze handbagage. Gelukkig gaan we met Mam en Pap's privévliegtuig.m
Wanneer we de laatste dingen hebben ingepakt gaat de bel. Het zijn Roos en Yasmine. We pakken onze koffers en zetten ze in de kofferbak.
Wanneer we op het vliegveld zijn is het 2 uur s'nachts. We vliegen pas om 12 uur s'middags dus we moeten lekker lang wachten. We lopen met z'n vieren naar de starbucks en bestellen allemaal een frappuchino. Summer en Yasmine gaan even naar Dior en Roos en ik gaan naar Topshop (ik weet niet of dit echt op een vliegveld staat). Roos en ik zien verschillende leuke dingen en lopen naar de kassa om het te kopen. Het duurt nog steeds 5 uur voordat we naar de douane moeten dus we moeten nog een tijd wachten. We zien zo'n karretje waarmee je op het vliegveld kan rijden en we stappen in en rijden het hele vliegveld rond. Het is super grappig en we hebben super veel lol.
Na een tijdje worden we moe en besluiten we om voordat we naar de douane gaan nog even te slapen......
HEEEEY,
Weer even een stukje :) hopelijk vonden jullie het weer een leuk stukje! Ik heb mijn best gedaan om nog even te updaten!
Trouwenss...
ALS JULLIE NOG IDEEËN HEBBEN PLAATS EEN REACTIE ONDER DIT HOOFDSTUK OF STUUR EEN PRIVEBERICHT!
xxxx
JE LEEST
Together H.S fanfiction
FanfictionCheyen en Annika zijn beste vriendinnen. Na al die jaren gaan ze naar een one direction concert. Op het concert komen ze een jong meisje (Violet) helemaal alleen tegen. Wat ze nog niet weten is dat dit Harry's dochter is. Dit is een boek met weini...