Pov Cheyen
Ik ben met Liam in het rijksmuseum en het is echt gezellig! We kunnen de hele tijd lachen en maken selfies. Na 2 uur in het rijksmuseum te zijn geweest gaan we nu naar starbucks. Hij vraagt hoe we het gaan doen wanneer hun weer naar London gaan. Ik ben gelijk verdrietig, ik wil hem helemaal niet kwijt. Liam denkt na en zegt. Weetje, jullie kunnen wel mee met ons naar London en bij ons wonen. Annika kan goed met Violet omgaan dus ik denk dat Harry het ook een goed idee vindt. Ik glimlach, dat is een super leuk idee!Pov Annika
Ik loop met Violet aan mijn ene hand en Harry aan mijn andere hand door de stad. Er worden de hele tijd foto's gemaakt maar dat maakt niet uit. We lopen door verschillende winkels. Uiteindelijk zijn we bij abecrombie. Ik zie dat er een kinderafdeling is (in het echt niet maar dit leek me leuk). Ik pak verschillende jurkjes,shirtjes en broeken voor Violet en koop ze stiekem. Wanneer we weer bij het hotel zijn, geef ik het pakketje aan Violet. Ze maakt het open en kijkt naar de kleertjes. Ze begint te lachen en springen en geeft me een kus op mijn wang. Harry die net komt binnenlopen ziet dat ik dingen voor haar gekocht heb. Hij komt naar me toe en geeft me een kus op de wang en fluistert "dankjewel, je bent zo lief". Na een tijdje besluiten we een film te gaan kijken. Het wordt barbie en de eilandprinses omdat Violet dat graag wilt. Ze zingt heel schattig alle liedjes mee. Na een tijdje vraag Harry of ik en Cheyen meewillen naar London. Omdat ik erg goed met Violet om kan gaan en hij mij heel erg mag zegt hij. Ik knik en zeg dat het me heel leuk lijkt. Ik zie dat Violet in slaap is gevallen en ik leg haar in haar bedje. Ik ga weer naast Harry zitten. Ik word moe en val in slaap tegen Harry aan.
Pov Harry
Annika valt tegen mij inslaap ze is zo lief en mooi. Ze kan ook heel goed met Violet omgaan! Dat kan bijna niemand. Ik kijk op het nieuws en zie dat er een verschillende foto's van Annika, Violet en mij opkomen. Er staat boven : Harry styles heeft nieuwe vriendin met kind?
Ik zucht en zet de tv uit. Ik wou dat het zo was, ik wou dat ik haar mijn vriendin kon noemen.Pov Cheyen
We gaan Liam's kamer binnen en ik zie dat Annika tegen Harry aanligt en dat Violet in Annika's armen ligt. Ik maak een foto en laat het aan Liam zien. Ah cute zegt hij. Ik stuur de foto en ga in bed liggen. Liam komt naast me liggen en slaat zijn handen om mij heen. Ik wens hem welterusten en ik val in slaap.
----------------------------------------------
Heyy,
Fijne koningsdag☺️
Ik heb weer geupdate :)
Hopelijk vinden jullie het weer een leuk stukje! Volgen hoofdstuk worden de rollen bekent gemaakt.JE KUNT NOG STEEDS AUDITIE DOEN.
WIL JE AUDITIE DOEN ?
GA NAAR HET EERSTE HOOFDSTUK EN LEES DAT DOOR. ER STAAT PRECIES IN WAT JE MOET DOEN.like+comment ?
JE LEEST
Together H.S fanfiction
FanfictionCheyen en Annika zijn beste vriendinnen. Na al die jaren gaan ze naar een one direction concert. Op het concert komen ze een jong meisje (Violet) helemaal alleen tegen. Wat ze nog niet weten is dat dit Harry's dochter is. Dit is een boek met weini...