Pov Cheyen
Vandaag houden Annika en ik een meiden dagje zodat we weer wat kunnen bijpraten en we gewoon even gezellig zoals vroeger kunnen doen. We besluiten om als eerste naar de Forever 21 te gaan om wat kleding te halen. Annika koopt ook alvast wat kleren voor als ze straks niet meer zwanger is. We kopen wat jurkjes en jumpsuit's en wat accessoires. Daarna gaan we naar de Apple store en halen we een nieuwe oplader die roze is en licht geeft in het donker. We lopen naar de Subway en halen allebei een broodje en een verse jus d'orange. Wanneer we weer in de stad lopen begint Annika opeens pijn te krijgen in haar buik en ik weet zeker dat ze gaat bevallen. Ik bel Harry en we rijden zo snel mogelijk naar het ziekenhuis.
Pov Annika
Ik krijg pijn in mijn buik en ik smeek Cheyen om Harry te bellen. Cheyen vertelt dat ze denkt dat ik ga bevallen! We rijden naar het ziekenhuis en als we daar zijn staat Harry er al. We lopen naar de receptie, leggen alles uit en ik krijg een kamer waar ik kan liggen. Ik heb nog maar mijn eerste wee gehad dus ik weet dat het nog wel een tijdje gaat duren. De zuster komt langs om te kijken hoeveel ontsluiting ik heb en ik heb 4 centimeter ontsluiting. Violet is ook naar het ziekenhuis gekomen en ze zit in haar tekenboek te tekenen. De rest van de jongens zijn ook gekomen alleen die wachten in de wachtruimte. Ik zeg dat ik honger heb en Harry besluit om een brownie voor me te halen bij de bakker. Cheyen, Violet en ik blijven in de kamer. Cheyen en ik praten over de baby en de bevalling, ik vind het langzamerhand toch wel spannend worden! Harry komt terug met de brownie en ik eet de brownie op. Violet komt naast mij zitten en samen praten we over Frozen. Ze wou dat haar zusje later Anna werd en dat zij Elsa werd. De zuster komt weer binnen en kijkt weer hoeveel centimeter ik ontsluiting heb. "Je hebt 8 centimeter ontsluiting, over 2 centimeter mag je gaan persen zegt ze. Als ik straks echt ga bevallen dan zorgen de jongens voor Violet en dan blijven Harry en Cheyen bij me.
Pov Harry
Ik ben zo zenuwachtig! Annika gaat straks bevallen en ik krijg een tweede dochter. Violet is heel vrolijk want ze vind het super leuk dat ze een nieuw zusje krijgt. Ze begint te praten over Frozen. Annika glimlacht en ik begin automatisch ook te glimlachen.
Pov Annika
De zuster komt de kamer weer binnen om te checken hoeveel centimeter ontsluiting ik heb. "U hebt 10 centimeter ontsluiting, u mag straks gaan persen." Violet word alvast de kamer uitgezet en Harry en Cheyen komen naast me zitten.
----------------------------------------------
Oeh spannend dit! Het tweede deel van de bevalling komt volgend hoofdstuk! Hoe denken jullie dat de baby gaat heten ?
Like+ comment?
Xx 💗
JE LEEST
Together H.S fanfiction
FanfictionCheyen en Annika zijn beste vriendinnen. Na al die jaren gaan ze naar een one direction concert. Op het concert komen ze een jong meisje (Violet) helemaal alleen tegen. Wat ze nog niet weten is dat dit Harry's dochter is. Dit is een boek met weini...