Ik word wakker en zie twee hoofdjes naast me. Summer en Violet lachen allebei en rennen dan door de kamer.
"Rustig meisjes." Zeg ik.Harry en ik hebben bedacht dat we het de meisjes gaan vertellen wanneer we gaan ontbijten. We ontbijten vandaag bij starbucks dus ik kleed de meisjes aan.
Ik doe Violet een donkerblauwe jas aan met laarsjes een rode muts en een zonnebril voor tegen de paparazzi. Ik doe summer een beige jas met knoopjes aan een grijze berenmuts en ook met laarsjes. Ik doe een spijkerbroek aan met een split bij de knieën mijn nikes en een bloesje met een jasje. Harry doet een wit shirt aan met een zwarte jas.
We rijden met z'n allen naar starbucks en we kiezen allemaal een broodje en een drankje. Wanneer we allemaal aan tafel zitten vertellen Harry en ik het goede nieuws. De meisjes vinden het geweldig en willen allebei een prinsessen jurk voor hun.
We willen snel trouwen dus we kijken vandaag al voor een jurk. Ik wil graag een zeemeermin jurk met kant bij mijn armen en mijn hals. We gaan naar verschillende winkels en na een paar uur heb ik de perfecte jurk gevonden.
•paar dagen later•
Pov Annika
Ik ga vandaag jurken shoppen voor Cheyen, Violet en Summer.
We gaan naar de winkel waar ik ook mijn jurk heb gekocht en gaan als eerst op zoek voor Cheyen. We zoeken een mooie lichtblauwe jurk die lang is. We zien er verschillende alleen deze heeft een hele mooie hartvormige lijn en is super mooi! Wanneer we klaar zijn voor Cheyen, gaan we kijken voor Violet en Summer. We zoeken twee mooie witte jurken die ze allebei aan kunnen.Pov Harry
Vandaag ga ik met de jongens voor ons allen een pak kopen voor Annika's en mijn bruiloft. We gaan naar Dior en vragen of ze voor ons misschien een leuk pak hebben. We hebben allemaal een pak. Ik heb een donkerblauwe met wit omdat ik dat leuker vind staan dan een zwart met witte. We rekenen af en we laten de pakken alvast bezorgen bij het huwelijksadres.
Pov Annika
We hebben jurkjes gevonden en ze zijn super lief! Ze zijn wit met een parel bovenkant en daaronder een strik en daaronder een tule rok. Het staat ze echt super lief. Nu we jurken hebben gehaald gaan we voor mij, Violet en Summer nog Tiara's halen, dat zijn kroontjes voor op je hoofd. We zien verschillende leuke en doen er allemaal 1 op. Ik maak een foto en zet hem op Instagram met eronder : "we zijn allemaal bruidjes" en ik tag Cheyen in de foto. We kopen 3 Tiara's en gaan weer naar huis.
Eenmaal thuis besluit ik om pasta met kip te maken. Ik heb alle ingrediënten al thuis dus ik begin meteen. Harry komt me helpen en samen maken we een lekkere pasta.
Iedereen komt aan tafel zitten en we beginnen te eten, we hebben het over de bruiloft en over andere dingen.
We stoppen de meisjes in bed en besluiten om met z'n allen een spelletjes avond te houden met Twister, Monopoly, Risk en andere spelletjes. Het is erg gezellig en iedereen doet mee.
Na een tijdje word toch iedereen moe en besluiten we dat we allemaal naar bed gaan. Ik loop naar boven, haal mijn make-up eraf en ga ik bed liggen. Harry komt naast me liggen geeft mij een kus en legt zijn armen om mij heen. Ik zeg "welterusten lieverd" en ik krijg hetzelfde terug. Ik draai me nog wat om en val uiteindelijk na een kwartier in slaap.
Pov Cheyen
Ik lig in bed en ga slapen, ik wens Liam welterusten en val in slaap in zijn armen.
----------------------------------------------
WOHOO VOLGENDE HOOFDSTUK DE BRUILOFT❤️.
Hopelijk hebben jullie er zin in!
Like+ comment? ☺️
JE LEEST
Together H.S fanfiction
FanfictionCheyen en Annika zijn beste vriendinnen. Na al die jaren gaan ze naar een one direction concert. Op het concert komen ze een jong meisje (Violet) helemaal alleen tegen. Wat ze nog niet weten is dat dit Harry's dochter is. Dit is een boek met weini...