Pov Annika
Ik heb me omgekleed en heb een zwart jurkje aan tot mijn knieën en met kanten mouwen. Ik doe nog wat make up op en ik maak krullen in mijn haren.
We nemen even afscheid van Violet en Summer en de rest en vertrekken dan. Ik heb geen idee wat we gaan doen dus ik laat me verassen. We komen aan bij een restaurant en gaan zitten. We kiezen wat om te eten en praten wat. "Onze meisjes worden al zo groot." Zegt Harry. Ik knik en zeg "Ja, maar het is ook mooi en leuk om ze zo te zien opgroeien, ik bedoel ze hebben een super goede band samen." Harry knikt en ons voorgerecht komt. We hebben allebei een salade met carpaccio en we eten het op. Na het voorgerecht eten we zalm met een andere salade en als toetje nemen we een ijsje.
Na het eten gaan we naar het strand. Ik leun tegen hem aan en we blijven een tijd lang zitten. Na een tijdje gaan we lopen en lopen we langs het strand. Na een tijdje komen we aan bij een hart gemaakt door kaarsen. We gaan erin staan en Zayn komt eraan en gooit rozenbladeren over ons heen. "Oh my god kijk een vliegtuig." Roept Harry. Ik kijk om en zie niks. Wanneer ik me weer omdraai zie ik Harry voor me op een knie. "Wil je met me trouwen?" Zegt hij. Ik kijk hem vol ongeloof aan en roep. "Ja tuurlijk!!" Ik geef hem een knuffel en we zoenen. Na een tijdje komt Zayn naar ons toe feliciteert ons en geeft ons een knuffel. Harry en ik blijven nog even op het strand en knuffelen elkaar.
Na een tijdje gaan we naar huis en Zayn rijd ons.
Wanneer we thuis zijn komen we glimlachend binnen. Liam en Cheyen vragen ons wat er is en ik laat mijn ring zien. Cheyen komt op me afrennen en geeft me een knuffel. Ze feliciteren ons en we besluiten om met z'n allen een wijntje te drinken.
Na een gezellige avond te hebben gehad gaat iedereen naar bed behalve Cheyen en ik. We blijven zitten en praten nog wat en ze vroeg alles over hoe Harry me ten huwelijk heeft gevraagd. Na een tijdje ben ik ook moe en ik geef Cheyen een knuffel en ik ga naar bed. Wanneer ik in bed lig geeft Harry me een kus en zegt hij. Welterusten aankomende Mrs. Styles. Ik glimlach geef hem een kus en val in slaap.
---------------------------------------------
ZE ZIJN VERLOOFD! wat vinden jullie er van ? Binnenkort komt er een aankondiging. Wat vertel ik nog niet maar ik vind het in ieder geval iets leuks :)5 likes+comments voor dat ik verder ga
JE LEEST
Together H.S fanfiction
FanfictionCheyen en Annika zijn beste vriendinnen. Na al die jaren gaan ze naar een one direction concert. Op het concert komen ze een jong meisje (Violet) helemaal alleen tegen. Wat ze nog niet weten is dat dit Harry's dochter is. Dit is een boek met weini...