•Twee dagen later•
We zijn bezig met inpakken voor Miami. Ik heb Violet vandaag een blauw bloesje aangedaan met een stipjes rok zwarte lage schoentjes en een zonnebril. Ik plaats de foto op instagram met #littlediva en maak daarna een selfie met Violet. Harry komt binnenlopen en geeft me een kus. Hij tilt Violet op en vraagt "klaar om naar disneyland te gaan?" Violet begint heel hard JA te roepen. We nemen afscheid van Cheyen en de boys en lopen daarna naar de auto. Er staan over paparazzi's en ze vragen "Harry is het kind van jou en Annika of van iemand anders?" , "Hebben jullie wat?" ,"Violet kijk is hier." Gewoon doorlopen zegt Harry tegen mij. Hij zet Violet in de auto en ik ga naast hem zitten in de auto.
Eenmaal aangekomen bij het vliegveld checken we in. We gaan dit keer met een normaal vliegtuig alleen wel first class. We gaan door de Douane en lopen daarna naar een restaurantje en eten wat. Uiteindelijk word geroepen dat we het vliegtuig in kunnen en we lopen met z'n drieën naar de Gate. Het word een lange vlucht van 10 uur.
Harry en ik zitten samen in een cabine en Violet die zit ook bij ons. Ik ga in de stoel naast Harry en Violet gaat op mijn schoot zitten. Harry maakt een foto van Violet en mij terwijl we in het vliegtuig zitten en hij zet hem op instagram. Hij zet eronder : met mijn beauty's vliegen naar .......
Als we zijn opgestegen besluit ik om samen met Violet de film Frozen te gaan kijken. We zingen mee met alle liedjes en de stewardessen kijken ons aan van : wat doen jullie ?. Harry filmt ons en we kijken de film verder. Nadat Frozen is afgelopen leg ik mijn hoofd op Harry's schouder en val in slaap.
Pov Cheyen
De jongens en ik hebben besloten om vandaag te gaan zwemmen. Ik doe mijn bikini aan en doe mijn haar in een knot. Ik loop alvast naar het zwembad en ga aan de kant zitten. Ik hoor iemand mijn naam roepen en voor dat ik het weet lig ik in het water. Als ik boven kom zie ik dat het Louis was, tuurlijk wie anders. Ik pak hem terug door hem ook in het water te duwen. Wanneer ik omkijk zie ik alle jongens lachen, "hahaha Louis we hebben het gefilmd dat je in het water viel. De jongens lachen door en Louis en ik zitten een wedstrijdje wie als langste onder water kan blijven te doen.De jongens hebben het er weer over dat Louis en ik veel op elkaar lijken. "Dan zoeken we toch gewoon hun stamboom op" roept Niall. De jongens knikken en zoeken al eerste mijn stamboom op en dan die van Louis ......
Pov Harry
Ik zie dat Annika wakker wordt en ik geef haar een kus. De stewardess loopt langs met eten en geeft ons wat te eten. Daar komt de eenhoorn zegt Annika en ze stopt het eten in Violet's mondje. Ze is zo'n goede moeder denk ik in mezelf. Violet eet al haar eten op en dan wil ze weer een film kijken. Ik besluit om met ze mee te kijken. Ze kiezen assepoester, de film begint en Violet vind het helemaal geweldig. Annika en ik kijken elkaar lachend aan en kijken daarna de film weer verder.
•• •• •• •• •• ••
Dit was het weer! Ik heb een stuk vooruit geschreven zodat ik lekker vaak kan updaten!
Ik heb een super leuk idee voor in het boek :) maar ik vertel nog niks! Wel kan ik jullie voorbereiden dat er binnenkort 2 audities komen :)
Byeeee❤️
JE LEEST
Together H.S fanfiction
Hayran KurguCheyen en Annika zijn beste vriendinnen. Na al die jaren gaan ze naar een one direction concert. Op het concert komen ze een jong meisje (Violet) helemaal alleen tegen. Wat ze nog niet weten is dat dit Harry's dochter is. Dit is een boek met weini...