Hoofdstuk 8

137 6 0
                                    

Pov Cheyen

Ik kom beneden en Liam staat al klaar. We hebben besloten om naar Bad neighbours te gaan omdat die ons leuk leek. (I know bad neighbours is al een hele lange tijd geleden in de bios geweest maar ik wou die film kijken😂)
We gaan fietsend naar de bioscoop en halen daar wat Cola en popcorn. Wanneer de film begint zitten Liam en ik steeds popcorn te gooien naar mensen en ons dan snel omdraaien en naar de mensen achter ons kijken wanneer de mensen kijken. (Dit doe ik altijd😂). De rest van de film besluiten we om de popcorn gewoon op te eten.

Pov Annika

Vandaag zouden we naar de Disney jurken winkel om een paar prinsessen jurken te halen voor Violet en in de avond vliegen we alweer naar huis. We lopen naar de winkel en Violet past wel iets van 10 jurkjes. We nemen een Elsa jurk voor haar mee, een assepoester jurk en een belle en het beest jurk. Ik kleed Violet weer om ik doe haar een zwarte leren skinny jeans aan, een blauw shirtje/tuniek en lage beige schoenen en als accessoires een ketting,zonnebril en een tasje.

We lopen naar het vliegtuig en checken in. We moeten nu naar de douane, bij de douane moeten we onze tassen aangeven en worden we gecheckt. Als we aankomen bij de gate zien we dat we 8 uur vertraging hebben. "Ze hebben hier een Victoria Secret kunnen we daar heen ?"Vraag ik. "Ja, tuurlijk." Antwoord Harry. We lopen maar de Victoria Secret en komen ondertussen nog langs de Starbucks. Bij de Victoria Secret koop ik wat body splashes.

Na een tijd gaan we met Violet naar de speeltuin op het vliegveld. Ik ga met haar van de glijbaan en Harry duwt haar zachtjes wanneer ze op de schommel zit. Ik besluit om even naar de Starbucks te lopen en ik haal voor Harry en mij een strawberry & cream frappuchino en voor Violet een brownie.

Na acht uur wachten mogen we het vliegtuig in. Violet gaat op mijn schoot zitten en zegt : "Mama je hebt een grote buik." Ik vertel dat daar haar zusje/broertje in zit. Harry lacht en tilt Violet van mijn schoot en zet haar op zijn schoot. "Ik wil niet dat er iemand op je buik zit, straks gaat er wat mis." Zegt hij. Ik glimlach, wat is hij toch bezorgd.

Morgen hebben we een echo om te kijken hoe het met de baby gaat want ik ben al 4 maanden zwanger :) .

Het vliegtuig stijgt op en ik ga wat tijdschriften lezen. Harry en Violet kijken sneeuwwitje. Ik maak een foto van hun en zet hem op mijn achtergrond.

De stewardess komt langs met eten en ik kies een salade met een broodje er bij. Harry kiest pasta en Violet krijgt pizza.

De vlucht gaat snel dus na 8,5 uur zijn we aangekomen in London. We worden naar huis gebracht en meteen als ik binnenkom hangen er allemaal slingers met -GEFELICITEERD MET DE BABY- . Ik geef ze allemaal een knuffel en ga daarna naar boven want ik ben erg moe. Ik ga het bed in en ik val in slaap.

----------------------------------------------

Zoals ik al zei de zwangerschap gaat snel. Ook wil ik de zwangerschap zo doen dat het kind maar een jaar of anderhalf jaar jonger is dan Violet omdat later in het verhaal ik het zo wil hebben.

Dit was t weer ❤️

Together  H.S fanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu