Hoofdstuk 3

178 6 2
                                    

POV Harry

Ik word wakker en zie dat Annika in mijn armen ligt. Ik geef een kus op haar blonde haar en pak mijn mobiel. Ik zie dat Liam me een foto heeft gestuurd van Violet die in Annika's armen ligt en Annika die weer in mijn armen ligt. Ik doe hem als achtergrond en sla mijn armen weer over Annika heen.

Pov Liam

Ik word wakken en geef Cheyen een kus en maak haar wakker. "Hey, kom je mee naar de stad ? Dan kunnen we ontbijten bij starbucks ofzo?". "Ja graag" zegt Cheyen en ze geeft me een kus. We lopen naar de starbucks en we bestellen wat. We praten over hoe het in London zal worden en wanneer we zullen gaan. We hebben besloten om morgen terug te gaan naar London met Cheyen en Annika erbij.

Pov Annika

Ik word wakker en Harry ligt met zijn handen om mij heen. Violet ligt in mijn armen en wordt wakker. "Goedenmorgen lieverd" zegt ik tegen Violet. "Gwoedemorgun Annwika" zegt ze. Ze stapt uit bed en gaat naar haar barbie's. Ik draai me om naar Harry en zeg "goedemorgen", "goedemorgen babe" zegt hij. "Ik ga even Violet aankleden" zeg ik. Hij knuffelt me nog even en geeft me een kus op mijn wang en ik stap uit bed. Ik ga naar Violet en ik pak een schattig roze jurkje, een bloemenkrans en zilveren sandaaltjes. Ik doe ze aan en maak een foto. "Harry, mag ik foto's van Violet op instagram zetten of niet?". "Ja, tuurlijk mag dat wel je mag alleen nog niet vertellen dat het mijn kind is want dat vertellen we over twee dagen." Ik knik en maak een foto van Violet en zet hem op instagram. Harry verteld dat we vervroegd naar London gaan en over 2 uurtjes gaan. Ik pak mijn koffer en pak hem in. Harry komt naar me toe en legt zijn handen om mijn heupen. "We moeten zo gaan" zegt hij. Ik knik en we blijven nog even zo staan. Dan komt Violet op ons afrennen en ze knuffelt ons allebei. Harry tilt Violet op en zo gaan we met z'n drieën knuffelen.
Paul klopt aan en we lopen naar de taxi. We vliegen met z'n drieën dus we hoeven niet op anderen te wachten. We lopen naar het vliegtuig en gaan zitten. Ik zit naast Harry en Violet zit op mijn schoot. Harry pakt zijn mobiel en we maken een selfie. Hij zet hem op instagram en zet eronder #flightagram.
Ik zet de foto ook op instagram en daarna beginnen we wat te praten over hoe het in London zal zijn.

Pov Cheyen

We zijn in London en zijn net in het huis. We hebben besloten om Liam en mijn's kamer in te richten en te verven en als verassing verven we ook alvast Violet's kamer. Ik pak wat roze verf en schilder Violet's kamer. Liam komt op me af lopen en gooit wat roze verf op me. Ik pak verf en gooi het terug. Uiteindelijk loopt het uit op een verf gevecht. Na 3 uur schilderen besluiten we om naar de Mac Donalds te gaan. We eten wat en besluiten dan om maar alvast te gaan slapen.

Pov Annika

We gaan opstijgen en ik pak Harry's hand vast. "Heb je vliegangst?" Vraagt hij. Ik knik en hij fluistert "er zal niks gebeuren." Wanneer we zijn opgestegen besluiten we om een puzzel te gaan maken met Violet. Na dat we de puzzel hebben gemaakt besluit ik om maar even te gaan slapen. Ik leg mijn hoofd op Harry's schouder en val inslaap.

----------------------------------------------
Heyy,

Weer een hoofdstuk☺️❤️
DE AUDITIES LOPEN NOG STEEDS
(ZIE EERSTE HOOFDSTUK)
Please like en comment :)
Love you guys❤️

Together  H.S fanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu