Untitled Part 1

693 44 7
                                    

''Ποτέ μου δεν κατάλαβα γιατί αυτή και όχι εμένα μα πάντα ήξερα γιατί εσύ και όχι αυτός.."


Και να με για ακόμα μια φορα κουλουριασμενη στον κρεβατι μου να κλαιω βουβα και να επαναλαμβάνω μεσα στο μυαλο αυτά που εγιναν σημερα! Σε ειδα. Αμεσως αρχισα να νιωθω την καρδια μου να σφίγγεται, ολες οι σκεψεις στο μυαλο μου να γινονται κουβαρι, να ξεχνω το πως περπατάμε και αναπνεουμε ενώ παραλληλα ολες ο ζωολογικος κηπος εκανε παρελαση στο στομαχι μου. Οσο και αν ακούγεται περιερο μου αρεσει αυτό το αισθημα...με κανει να πιστευω πως ΙΣΩΣ νιώθεις και εσυ το ιδιο και καταφέρουμε καποια στιγμη να ειμαστε μαζι.

Μα τι λεω;; Ας με χατουκισει καποιος! Ιωαννα τι λες; Συνελθε! Είναι δυνατον αυτος να γυρησει να κοιταξει εσενα;!;! Αυτος μπορει να εχει οποια θελει, την καλυτερη, και θα επιλεξει εσενα; Ένα απλο και συνηθησμενο κοριτσι; Παψε πια να τον σκέφτεσαι! Χαζη!

....

Καλυτερα να σας συστηθώ για να καταλάβετε τον λογο που βρισκομαι σε αυτην την κατασταση τωρα...

Λοιπον ας παρουμε τα πραγματα από την αρχη. Με λενε Ιωαννα Παπαδοπουλου, παω δευτερα λυκειου. Ειμαι 1.60 περιπου σε υψος με σκουρα καστανα κυματιστα μαλια και καστανα ματια. Οι πιο πολλοι λενε πως ειμαι αρκετα γλυκια και ομορφη με ένα ικανοποιητο σωμα, λογο του βολλευ που κανω εδω και χρονια. Εγω βεβαια εχω και τια αμφιβολιες μου. Μπορει να μου λενε και ψεμματα..ποιος ξερει...

Μα προς Θεου δεν αισθανομουν παντοτε ετσι! Όλο αυτό ξεκινησε όταν τον πρωτοσυνατησα στην πρωτη λυκειου! Ειμαι ερωτευμενη μαζι του με ολο μου το Είναι!Εχει κλειψει την καρδια μου...♥

Το ατομο για το οποιο σας μιλαω ειναι ο Αλέξανδρος. Είναι ψηλος, μελαχρινος, με κατι χειλια που όταν τα βλεπω θελω να τους ορμισω και να τα φιλησω σαν να είναι το οξυγονο μου.. Εχει καλοσχηματισμενο σωμα και είναι ο αρχηγος της σχολικης ομαδας του μπάσκετ.

Βεβαια αυτό που με εχει μαγεψει σε αυτόν τον ανθρωπο είναι τα ματια του...είναι μεγαλα καστανα και όταν τα κοιταζω χανομαι...νιωθω την γη να χανεται κατω από τα ποδια μου..εκεινη την στιγμη καταλαβαινω πως αυτο που με συγκρατει στη γη δεν ειναι πλεον η βαρυτητα αλλα...

Αυτος!


Αυτος βεβαια είναι και ο λογος για τον οποιο κλαιω αυτή τη στιγμη. Είναι Player...παιζει με ολες τις κοπελες και στο τελος τις παρατα...ξερει πως μπορει να εχει οποια επιθυμει και για αυτό δεν υπολογιζει κανεναν. Ουτε αισθηματα ουτε φιλιες ουτε ουτε ουτε...Καμια φορα μου θυμηζει ψυχρο εκτελεστη...Έναν ανθρωπο διχως καρδια, ένα αψυχο οργανο.

Βεβαια...τι να περιμενει κανεις ;!;! Και οι φιλοι του το ιδιο με αυτόν είναι. Ο ενας καλυτερος από τον άλλο... Να σημερα για παράδειγμα τους ακουσα να μιλανε για την καινουργια του σχολειο, είναι ένα χρονο μεγαλυτερη από εμας αλλα και παλι δεν τους ξεφυγε..Χωρις να χασουν καμια ευκαιρια πηγαν να την γνωρίσουν και αυτή άλλο που δεν ηθελε...Πρωτη της μερα σε αυτό το σχολειο και ειχε την τιμη να της την πεσουν τα τέσσερα ομορφοτερα αγορια του σχολειου, μην πω και της γειτονιας!

Ενταξει δεν λεω εχει πολύ ωραιο σωμα αλλα είναι από τις γκομενες γαριδα που λεμε...κρατας το σωμα και πετας το κεφαλι. Αυτή βεβαια φαινεται πολύ σιγουρη για τον ευατο της. Ακομα και ο τροπος που στέκεται στο υποδεικνυει αυτό!

Ολοι οταν βρισκόμαστε σε έναν καινουργιο χωρο προσπαθουμε να γινουμε οσο πιο ομορφοι γινεται ετσι ώστε να γινουμε αρεστοι με την πρωτη ματια από το υπολοιπο συνολο. Αυτή νομιζω το παρακανε λιγο. Ειχε ερθει με ένα τζιν μπαντελονι, υπερβολικα στενο και χαμηλοκαβαλο θα ελεγα, συνδιασμενο με μια μαριμανικη κοκκινη ,της φωτιας, μπλουζα, η οποια αναδεικνιε το πλουσιο μπουστο της και για παππουτσια ειχε επιλεξει κατι κοκκινες δεκαποντες γοβες.

Πειτε με τρελη μα ποιος ερχεται ντυμενος ετσι στο σχολειο;!;!;!


Το νιωθω από τωρα! Θα εχουμε δραματα στο σχολειο με αυτη...



♥♥♥♥♥


Αυτό ηταν το πρωτο κεφαλαιο της ιστοριας μου! Ελπιζω να σας αρεσε..σε οσες φανηκε καπως βαρετο σας διαβεβαιωνω πως θα εχουμε αρκετες ενατσεις ,ντερτι παρτ, αναμετρήσεις και αλλα..;)


Παρακαλω ψηφιστε και πειτε μου τη γνωμη σας♥

Είσαι το πιο σωστό μου λάθοςWhere stories live. Discover now