Μερια Αλεξανδρου
(Σκεψεις του απο τα μηνυματα με την Ιωαννα)
Μολις μου εστειλε την απαντηση της ένα ηλιθιο χαμογελο σχηματιστηκε στο προσωπο μου. Πρωτη φορα νιωθω ετσι. Πρωτη και τελευταια μαλλον. Δεν νομιζω να ξανανιωσω ετσι με καμια άλλη.
''Μαλακα ακους τι λεμε;'' λεει ο Γιωργος και με βγαζει από τους συνηρμους μου
''Τι είναι ρε; Παλι αγαμιες εχετε;'' λεω καπως παιχνιδιάρικα και τους κλεινω το ματι. Εκεινοι με κοιτανε καλα καλα και σκαμε στα γελια.
''Αντε ρε θα μου πειτε τι θελατε;'' τους ρωταω
''Μαλακιες του Γιωργου'' λεει ο Στεφανος
''Μαλακιες μαλακιες αλλα ποναει το δοντακι μας α;'' λεει ο Γιωργος
''Ελα ρε παιζει κανενα καλο γκομενακι;;'' Ποτε εγινε κατι και δεν το πειρα εγω χαμπαρι;
''Άλλος πουστης από κει. Καλα μαλακες ειστε για κλαματα.'' λεει ο Γιωργος και ξεσπαμε σε γελια παλι
''Ναι ρε ενώ εσενα θα σου κακοπεφτε η Αναστασια..'' λεω
ο Γιωργος θελωντας να αποφυγει την κουβεντα κοιταει το κινητο του και μας ανακοινωνει πως πρεπει σιγα σιγα να ετοιμαζόμαστε για να παμε να παρουμε τα κορίτσια.
[...]
Παρκαρουμε, βγαινουμε από το αμαξι και κατευθυνόμαστε προς την πορτα του σπιτιου της Ιωαννας.
Χτυπάμε την πορτα και αμεσως μας ανοιγει. Μαλακα είναι τοσο ομορφη. Αν είναι δυνατον γινεται να με κανει να την θελω ακομα πιο πολύ;!;!
[....]
Ολοι μας εχουμε πιει αρκετα και δεν ξερουμε που παν τα τέσσερα.
Όχι ότι με νοιαζει και πολύ βεβαια. Αυτό που με ενδιαφερει αυτή τη στιγμη είναι πως χορευω μαζι της. Εχει κολλησει το σωμα της πανω μου. Εγω με τη σειρα μου σκυβω και την φιλαω στο λαιμο.
Πρεπει να είναι πολύ αργα πλεον γιατι μεχρι και το μπαρ σιγα σιγα αδειαζει.
Πληρωνουμε και παμε τα κορίτσια σπιτια τους.
''Ξενερα να κλεινουν το μαγαζι από τοσο νωρις'' λεει ενώ γελαει
''Ασε.'' λεω και γελαω και γω. Μαλλον μας εχουν χτυπησει τα οσα ηπιαμε γιατι δεν καταλαβαίνουμε τι μας γινεται.
''Το βρηκα. Θα συνεχισουμε μονοι μας το παρτυ''
''Ναιιιι'' λεω και βγαινοντας από το αυτοκινητο μου και παμε προς το σπιτι της.
ESTÁS LEYENDO
Είσαι το πιο σωστό μου λάθος
RomanceΜην τραπεις ποτε για τα δακρυα σου...η ντροπη ανηκει σε αυτόν που σε εκανε να κλαψεις..!