Αναστασια
'Είσαι τέρμα ηλίθιος?' Φωνάζω
'Αναστασια τι κάνεις εσυ εδω;' με ρωτάει ο Παύλου με μια έκφραση αποριας να σχηματίζεται στο πρόσωπο του.
'Με Ρωτάς τι κανω στο δωμάτιο μου;' γυρίζω την ερώτηση ενώ σηκώνομαι και βγαίνω απο την μπανιέρα ενώ εκείνος μου δίνει μια πετσέτα.
'Νόμιζα πως ήσουν η Ιωάννα' λέει κάπως ντροπαλά θα μπορούσα να πω
'Σου ειπε ότι θα έρθει εδω;' ξανά ρωτάω
'Οχι' ανταποκρίνεται κάπως σκαπτικά 'άλλα η Μαριάννα είναι κάτω. Που θα μπορούσε να εχει παει;' λέει όλο θυμό
'Που να ξερω' απαντώ με ύφος bitch και βγαίνω απο το μπάνιο.
Στέφανος
Από τη στιγμή που έφυγε ο Αλέξανδρος η Μαριάννα έχει ένα χαμογελο που δεν εξηγείται. Έχει γούστο να πήγε η αλλη στο Χαρη
Σκύβω και τη φιλάω στο λαιμό
'Μωρό μου' λεω και την ξανά φιλαω 'που είναι η Ιωάννα'
Εκείνη με δικά απαλά στα χείλη και χαμόγελα ξανά γαμω
'Που να ξέρω' λέει νιαουριζοντας
'Γιώργο πάμε στο δωμάτιο σου' λέω καθώς σηκώνομαι αποτομα
Ο Γιώργος με κοιτάει με περιέργεια αλλα σηκώνομαι αφού πληρώσει και το διαβολικό μωρό μου σηκώνεται και σκάει πάλι στα γέλια.
Αλεξανδρος
'Αναστασια λεγε που είναι μην τα κανω πουτανα εδώ μεσα' απειλω Αλλά δεν φαίνεται να δίνει σημασία.
'Κανε λίγο στην ακρη' λέει χωρίς να με κοιτάει και μπαίνει στο μπάνιο με στεγνά ρούχα στα χέρια.
Εγώ απλα κάθομαι στο κρεβάτι και περιμένω να βγει.
Δεν περνάει Ούτε ένα λεπ το και ακουω κάποιον να χτυπάει την πόρτα.
'Αλαξανδρε κανε καμια δουλειά, άντε άνοιξε την πορτα' με διατάζει η ανα από το μπάνιο και απλά υπακούω χωρίς να κανω χαμό. Πρέπει να την πάρω με το μέρος μου.
'Ολα εντάξει ρε μαλακα;' ρωτάει ο Γιώργος και μπαινει μέσα όλο το παρεακι. Γαμω γιατί ήρθαν ολοι και γιατί η τρελαρα η Μαριάννα με κοιτάει με αυτό το σατανικό χαμόγελο.
'Ολα Καλά την βρηκα' λεω και κοιτάω τη Μαριάννα
'Μπράβο μπράβο Άλεξ. Όχι μπραβο' λέει ειρωνικά η ξανθιά της παρέας καθώς βγαίνει απο το μπάνιο
ESTÁS LEYENDO
Είσαι το πιο σωστό μου λάθος
RomanceΜην τραπεις ποτε για τα δακρυα σου...η ντροπη ανηκει σε αυτόν που σε εκανε να κλαψεις..!