Λάθος άτομο έκανα μπάνιο

30 2 0
                                    

"Χαρούλη αγόρι μου μην σε κουραζουμε θα την πάω εγω" λέει ο συγκάτοικος μου γλυκά Αλλά μπορώ να καταλάβω το ποσό εκνευρισμένος είναι

''Κανενας κοπος ισα ισα πιστευω δεν θα χαρει και πολύ αν μαθει πως περασε εστω και κοιμησμενη χρονο μαζι σου'' ακουω τον Χαρη να λεει με αυτοπεποιθηση και να κανει καποια βηματα μπροστα. Μα καλα που με παει?

''Δεν το ξερεις αυτο'' γριλιζει ο Αλεξ.

Αν δεν θελω να πιαστουν στα χερια ισως είναι ωρα να κανω κατι.

''Μμμμ'' κανω και κουνιεμαι ελαφρα μεσα στην αγκαλια του Χαρη θελοντας να δειξω πως με ξυπνάνε. Ισως να μην είναι τοσο γουρούνια, ισως τωρα να σταματησου

''Θα την ξυπνήσεις μαλακα'' λεει ο Χαρης με θυμο

''Ωραια αν δεν θες να ξυπνησει δωσ' την μου να την παω στο δωματιο της'' λεει με νευρο, και καπως δυνατα μπορω να πω, ο Αλεξανδρος. Θελω οσο τιποτα να τον δω να νευριαζει και να με διεκδικεί αλλα εχω βολευτει πολύ καλα στην αγκαλια του Χαρη και δεν θα μπω καν στον κοπο να ανοιξω τα ματια μου. Ας γινω Ωραια Ελενη στα χερια τους. Μα τη λεω η Χριστιανη?

''Παυλου κανε στην ακρη γιατι δεν σε βλεπω καλα'' μουγκριζει ο Χαρης και νιώθω να συγκρουόμαστε σε κατι σκληρο.

"Χαρη δωσε μου την Ιωαννα γιατι αυτή τη φορα δεν θα καταφερει να σε σωσει'' του απαντα πισω ο Αλεξανδρος και νιώθω παλι να συγκρουόμαστε παλι με κατι. Παλι καλα που νοιαζονται μην ξυπνησω.

Γαιδουρα! Φωναζει το μυαλο  μου, μα τι φταιω εγω που είμαι ωραια και μοιραια.

''Τι εγινε?'' λεω και καλα νυσταγμένα και τριβω τα ματια μου ενώ βολεύομαι λιγο καλυτερα.

''Μπα ξυπνησε η Ωραια Κοιμομενη?'' ρωτάει ο Αλεξανδρος και σταζει ειρωνεια. Α Αλεξακη δεν θα τα παμε καλα..

''Σε ξυπνήσαμε?Συγνωμη'' μου απολογειται ο Χαρης με ένα λαμπερο χαμογελο και υστερα αγριοκοιταζει τον τριτο της παρεας μας.

''Ναι τι κριμα, τωρα αστην κατω να παμε στο δωματιο'' λεει αδιαφορα ο Αλεξανδρος

''Να πατε? Σε καλεσε και δεν το θυμαμαι?''λεει ο Χαρης γελοντας και με αφηνει απαλα κατω.

Λοιπον Παυλου αρχιζζω και νευριάζω.

''Μπορει να μην καλεσα τον Αλεξανδρο αλλα καλω εσενα'' λεω στον Χαρη και του κλεινω το ματι

''Αμε'' λεει ο Χαρης που αναθαρρευει

''Ναι, οκ, καποια άλλη φορα'' επεμβαινει απειλητικα ο Αλεξανδρος και με τραβάει από το μπρατσο ενώ προσπερνα σπρώχνοντας τον Χαριτο.

Είσαι το πιο σωστό μου λάθοςDove le storie prendono vita. Scoprilo ora