"Φαουλ ρε φαουλ!" Φωναζουν και οι τεσσερις προς την τηλεόραση λες και θα τους ακουσει ο διαιτητης. Χωρις να δωσω πολυ σημασια κατευθυνομαι προς την πορτα και την ανοιγω.
"Καιρος ηταν να ερθεις" λεω στην Αναστασια καθως την αγκαλιαζω σφιχτα και εκεινη ανταποδιδει.
"Μαλακα σκατα διαιτισια!" Λεει ο Μαρκος και πινει μια γουλια απο την μπυρα του."Μωρο μου;" λεει η Αναστασια και πλησιαζει τον Γιωργο. Μωρο; Της; Απο ποτε; Παιδια τι γινεται εδω;!
"Αγαπη!" Αναφωνει και τη φιλαει γλυκα.
"Εμ.. παιδια;" λεει και το ζευγος γυνα να με κοιταξει
"Απο ποτε;" ρωταω και δειψνω μια τον εναν μια τον αλλο
"Εε κατι παιζοταν τον τελευταιο καιρο και το επισημοποιησαμε" λεει η Αναστασια με ενα χαμογελο εως τα αυτια.
"Να την προσεχεις!" Λεω με επιταχτικο τονο στον Γιώργο
"Σαν τα ματια μου" λεει γλυκα χαριζοντας της ακομα ενα χαμογελο
"Στο ιδιο δωματιο εμεις ε;" λεει ναχιαρικα η Αναστασια
"Δεν επρεπε καν να ρωτησεις" της απντα εκεινος
"Και γω ρε μαλακα με ποιον θα μεινω;" μπαινει στην κουβεντα ο Αλεξανδρος χωρος να παρει τα ματια του απο την οθονη
" Μεινε με τον Στεφανο" λεει η Αναστασια "Και εσυ με τη Μαριαννα" λεει απευθυνομενη σε εμενα αυτη τη φορα.
Ολο τελευταία τα μαθαινω ολα..!
....
Το ξυπνητηρι χτυπαει και γω πεταγομαι απο το κρεβατι. Κρητη σε λιγες ωριτσες θα με υποδεχτεις. Ειμαι σιγουρη πως αυτη η 10ημερη θα ειναι η καλυτερη. Χωρις να χρονοτριβω παω στο μπανιο κανω ενα γρηγορο ντουζ πλενω δοντια και παω στο δωματιο μου για να ντυθω. Επιλεγω ενα απλο τζιν και μια τιραντε λευκη μπλουζα δενω στη μεση μου το κοκκινο καρο πουκανισο βαζω τα λευκα μου all star κατευθυνομαι προς την κουζινα.
''Τι θα κνω χωρις εσενα 10 ολοκληρες μερες μου λες;'' με ρωταει ο αδε΄λφος μου μολις με βλεπει
''Παρτυ;'' τον ρωταω ενω σκαω στα γελια
''Σκασε θα μου λειψεις'' λεει και με τραβαει στην αγκαλια του
''Και μενα'' λεω σοβαρα και ανταποδιδω στην αγκαλια. Τωρα που οι γονεις μας λειπουν εχουμε δεθει απιστευτα πολυ. Ειμαι η μικρη του αδελφη ειναι ο μεγαλος μου αδελφος. Κανενας και τιποτα δεν μπορει να παρει τη θεση που εχει ο ενα ςστην καρδια του αλλο. Για τον Πανο θα ετρωγα και σφαιρα. Πραγματικα δεν μπορω να φανταστω τη ζωη μου χωρις αυτον. Ηταν ειναι και θα ειναι παντα εκει για μενα.
YOU ARE READING
Είσαι το πιο σωστό μου λάθος
RomanceΜην τραπεις ποτε για τα δακρυα σου...η ντροπη ανηκει σε αυτόν που σε εκανε να κλαψεις..!