Untitled Part 3

329 31 22
                                    

Ξεβαυτηκα, εβαλα τις πιτζαμες μου και ξαπλωσα. Ειχα ακουσει και την πορτα του δωματιου του Πανου να κλεινει οποτε καταλαβα πως και ο Αλεξανδρος ειχε παει για υπνο. Ειμαι τοσο κουρασμενη αυτή τη στιγμη που δεν μπορω να σκεφτω τιποτε παραπανω. Βεβαια ειναι και κατι που δεν φευγει από το μυαλο μου! Αυτή τη στιγμη βρησκομαι στο ιδιο σπιτι με τον Αλεξανδρο μολις λιγα μετρα...

Αλλα δεν προκειται να γινει κατι και το εχω παρει αποφαση. Οποτε καλυτερα να κοιμηθώ και να σκεφτω το τι θα κανω και το πως θα χειροστω την κατασταση αυριο.

Λιγο πριν αφεθω ολοκληρωτικα στην αγκαλια του Μορφεα ακουσα την πορτα του δωματιου μου να ανοιγει αργα και προσεκτικα σαν ο βραδινος μου επισκεπτης να ηθελε να αποφυγει να με ξυπνησει.

Ο επισκεπτης μου μπηκε στο δωματιο και εκλεισε πισω του την πορτα. Πλησιασε το κρεβατι μου και γονατισε διπλα του. Ιωαννα ανασουλες. Εισπνοή-Εκπνοη. Τι θελει εδώ;;; Δεν πρεπει να καταλαβει πως τον εχω αντιληυτει! Θα το παιξω κοιμησμενη και ο,τι γινει.

Μα μα τι κανει;; Με χαιδευει;;; Το μερος του μαγουλου μου που ακουμπα φλεγεται κατω από τα ακροδάχτυλα του.

''Α ρε Ιωαννα'' Λεει και ξεφυσα ενώ δεν σταματα να με χαιδευει. Τι είναι ολο αυτό που γινεται; Μηπως ξαφνικα μπηκα σε ένα παραλληλο συμπαν η μηπως είναι καποιο ονειρο που θα ξυπνησω και όλα θα εχουν διαλυθει σαν πυργος από τραπουλόχαρτα;;

Ανακεφαλαιοση!: Ο Αλεξανδρος φασωθηκε με την καινουργια, εφαγε ξυλο για αυτή, τον βρηκα εγω και τωρα είναι σπιτι μου, στο δωματιο ΜΟΥ;;;;;

Από τον συννηρμο μου με εβγαλαν τα λογια του

''Όλα θα ηταν πιο ευκολα αν μπορουσα...αν εσυ..ΓΑΜΩΤΟ!'' Χωρις την θεληση μου πεταχτηκα από το κρεβατι μου και εμεινα να τον κοιταζω όπως και αυτος. Αν δεν ηθελε να με ''ξυπνησει'' θα επρεπε να αποφυγει να φωναξει. Φαινοταν και από τα ματια του πως δεν ηξερε τι να πει. Ας τον βγαλω από την δυσκολη θεση. Ας κανω πως κοιμομουν και να δουμε τι θα μου πει..αλλα με προλαβε..

''Σε ξυπνησα; Συγνωμη. Εγω δεν..''

''Δεν πειραζει αλλα τι κανεις εσυ εδώ;'' Τον ρωτησα οσο πιο νυσταγμένα μπορουσα καθως ετριψα τα ματια μου

''....''

''Καλε. Γη καλει Αλεξανδροοο''

''Γιατι με εφερες εδώ και με περιποιήθηκες;'' ρωτησε ολο περιεργεια. Μα καλα τι επαθε;;

Είσαι το πιο σωστό μου λάθοςWhere stories live. Discover now