Μου την πεφτεις;

239 29 13
                                    

Αν και είναι μεσημερι και το σαλονι μου λούζεται από ηλιο το θρίλερ που εχουν βαλει με εχει κατατρομαξει! Μα ποιος διεστρεμενος σκέφτεται τέτοιες ταινιες;

Αυτή τη στιγμη που μιλαμε με βρεισκετε αγκαλια με ένα μαξιλαρι και τα ποδια μου κοντα στο στηθος μου. Ειμαι ετσι και βλέπουμε ταινια μονο 10' δηλαδή μεχρι το τελος πως θα είμαι;!;! Θα εχω παθει καρδιακο;;; Α ρε Πανο τωρα βρηκες να λυπεις και εσυ. Πως θα κοιμηθώ εγω το βραδυ μετα από αυτό;

Η Αναστασια από τους τιτλους αρχης κι ολας εφυγε για το μπανιο, αυτή και αν δεν μπορει τα θρίλερ!

Η Μαριαννα από την άλλη προσπαθει να το παιξει χαλαρη μπροστα στο Στεφανο για να μην καταλαβει ποσο πολύ φοβαται.

Τις σκεψεις μου διακοπτουν αυτό που βλεπω. Δεν ξερω αν νιωθω αηδια η τρομο. Μαλλον μια μειξη και από τα δυο! Η κοπελα στην ταινια αποκεφαλίζεται από το δολοφονο με τον ποιο απανθρωπο τροπο και αυτος εχωντας ένα σαρδονιο χαμογελο ζωγραφισμενο στα χειλη του αρχιζει να πινει το αιμα της. Αληθει τωρα φιλος δν μπορουσες να βρεις ένα λιγοτερο τρομακτικο ηθοποιο;!;!

Ο Αλεξανδρος καταλαβαινει το ότι εχω γινει κιτρινη από το φοβο και την αηδια που νιωθω και ετσι με πλησιαζει και περναει το χερι του γυρω από τους ώμους μου και μου ψυθιριζει στο αυτι ΄΄Μην φοβάσαι μικρη εγω είμαι εδω΄΄ και μου δινει ένα φιλι στο κεφαλι.

.....

Υστερα από 2 δυσκολες, βασανιστικες και τρομακτικες ωρες η ταινια επιτελους τελιωσε. Δεν προκεται να ξαναυποχωρισω για να δουμε ταινια που εκεινοι θελουν!

Οι τιτλοι τελους βρισκουν εμενα στην αγκαλια του Αλεξανδρου με το κεφαλι μου ακουμπισμενο στο στερνο του, το Γιωργο να γελαει με αυτά που επαθαν οι καημενοι και αβοήθητοι ανθρωποι στην ταινια, την Αναστασια ακομα στην τουαλετα αφου περιμενει να την φωνάξουμε και να της πουμε ότι αυτό το μαρτυριο τελιωσε και το Στεφανο με τη Μαριαννα να σαλιαριζουν ανενοχλητη αφου λιγο πριν από την μεση της ταινιας σταματησαν να επικοινωνουν με το περιβαλλον και γεμισαμε μελια.

''Ατρομητη Αναστασια κατεβα! Τελιωσε η ταινια!" φωναζει ο Γιωργος ενώ σκαει παλι στα γελια. Τς τς ελεος αυτο το παιδι! Δειλα δειλα η Αναστασια ερχεται στην παρεα μας.

΄΄Ειστε ηλιθιοι!΄΄ λεει η Αναστασια απευθυνόμενη στα αγορια.

''Γαματη ηταν η ταινια'' λεει ο Γιωργος και εγω γουρλωνω τα ματια μου. Μα πως μπορει να του αρεσε αυτό το εκτρωμα;;

Είσαι το πιο σωστό μου λάθοςWhere stories live. Discover now