΄΄Ρε Ιωαννα τι στον πουτσο; Βγες να μιλησουμε σαν ανθρωποι ρε παιδι μου!΄΄ ακουω τον αδελφο μου να μου λεει πισω από την πορτα. Υστερα από αυτά που ακουσα στα αγοριστικα ντουζ δεν εχω διαιεση για τιποτα και για κανεναν! Ο Πανος εχει γυρισει εδώ και λιγες μερες από την εκδρομη που ειχε παει με τους φιλους του και ακομα δεν του εχω πει τι εχει παιχτεί με τον Αλεξανδρο. Ισως είναι καλυτερα να μην μαθει, δεν θελω καυγάδες και ιστοριες...αρκετα εχω στο κεφαλι μου.
''Πανο είμαι σκατα φυγε σε παρακαλω'' λεω και κανω πως βηχω. Σε ολους λεω πως είμαι αρρωστη και πως δεν πρεπει να ερχονται σε επαφη μαζι μου. Τα παιδια μου εχουν τηλεφωνησει και εχουν ερθει από το σπιτι αρκετες φορες για να δουν πως είμαι μα εγω λεω παντα το ιδιο ΄΄Χαλια. Τα λεμε αυριο΄΄.
Ολοι με εχουν πιστεψει. Ολοι εκτος από τον Πανο. Από τοτε που είμασταν μικροι μπορουσε να καταλαβει ποτε ελεγα ψεμματα και ποτε όχι...
''Ωραια αφου εισαι τοσο σκατα σηκω να παμε στο γιατρο'' Και ναι τωρα είμαι σιγουρη πως με εχει μυριστεί..
''Σου ειπα πηγα οσο ελειπες και ειπε πως θα γινω καλα'' απαντω και ένα κουρασμενο χαμογελο ζωγραφίζεται στο πρόσωπο μου. Ότι θα γινω καλα, θα γινω το θεμα είναι ποτε και πως;;
''Ποιος;'' λεει ο Πανος αγριεμένος. Τι στο καλο εννοει ¨ποιος;¨
''Τι;'' ρωταω ολο απορία
''Ποιος σε πληγωσε;'' Πουλια στον αερα πιανει ο τυπος..
''Οχου μωρε Πανο ολο φαντάσματα βλεπεις'' λεω ολο νευρο. Στασου! Τωρα γιατι ξεσπαω πανω του; Ισως γιατι σε καταλαβα ξερεις πως η αληθεια ποναει; Πεταγεται το υποσυνείδητο μου. Σκατα, σκασε και εσυ.
''Καλα εγω θα μαθω και τοτε..'' Δεν προλαβαίνει να ολοκληρωσει γιατι τον διακοπτει το κουδουνι. Παλι καλα υπαρχει Θεος.
''Αντε να ανοιξεις'' Λεω καθως ξεκλειδωνω επιτελους την πορτα του δωματιου μου και τον κοιταζω με ένα χαμογελο για να σωσω ότι μπορω. Και στο κατω κατω το πηρα αποφασ δεν θα μεινω και για παντα κλεισμενη σε ένα δωματιο εξαιτιας του μαλακα του Αλεξανδρου.
''Εμεις δεν τελιωσαμε μικρη'' λεει και γω στριφογυρίζω τα ματια μου.
Ξαφνικα το κινητο στην τσεπη μου δονείται, δειγμα πως εχω μηνυμα. Ξεκλειδωνω την οθονη και βλεπω
΄΄Μικρη εχω φερει την αγαπημενη σου γευση frozen yogurt. Θα κατεβεις να μου ανοίξεις; :)΄΄
YOU ARE READING
Είσαι το πιο σωστό μου λάθος
RomanceΜην τραπεις ποτε για τα δακρυα σου...η ντροπη ανηκει σε αυτόν που σε εκανε να κλαψεις..!