Εχασα καποιο επισοδειο;

240 32 20
                                    

Του ειπα να με παει κατευθιαν στο σπιτι της Μαριαννας. Με ποναει πολύ που εδώ θα πουμε αντιο αλλα αυτό είναι το τιμημα του να εισαι ερωτευμενη με έναν Player.


Κατεβαινω από την μηχανη και γυριζω να τον κοιτάξω

''Ευχαριστω πολυ'' του λεω και του δινω ένα φιλι στο μαγουλο. Ξαφνικα με τραβαει κοντα του και με βαζει αναμεσα στα ποδια του αφου πρωτα κατεβαινει και αυτος από την μηχανη.

''Περασα πολύ ωραια σημερα'' μου λεει και μου χαμογελάει με αυτό το εκθαμποτικο χαμογελο του.

''Κι γω'' λεω χαμογελοντας κι γω

Ανοιγει το στομα του για να πει κατι αλλα τον προλαβαινει το κινητο του.

''Σορρυ'' μου λεει και γω γνεφω

''Ελα ρε'' ''Εξω γιατι;'' ''Τωρα;'' ''Όχι γαμω την τρελα μου'' ''Ναι ρε σκασε ερχομαι'' αν και δεν ξερω με ποιον μιλαει είναι σιγουρη πως αυτος ο αγνωστος δεν του εδωσε και πολύ καλα νεα..

''Πρεπει να φυγω''

''Οκευ. Τα λεμε'' λεω δηθεν χαμογελαστα

''Θα τα ξαναπουμε;'' με αυτή του την ερωτηση το μυαλο μου γινεται κουβαρι

''Στο ιδιο σχολειο δεν ειμαστε;'' ρωτω και η επορια είναι εμφανης στην φωνη μου

''Εννοω εσυ και εγω , μονοι μας'' λεει και χαμογελάει στραβα

''Θα δουμε..' λεω και του χαμογελαω ενώ παω προς την εξωπορτα της τρελης κολλητης μου. Ε όχι να μας περασει και για ευκολες..

Ένα γελακι του ξεφευγει. Περιμενει να μπω μεσα και υστερα γκαζωνει και φευγει.


[....]


''Ξερασε τα όλα!'' μου λεει η Μαριαννα μολις με βλεπει. Της τα εξηγω αναλυτικα και μενει να με κοιταει σαν χανος.

''Και δηλαδή δεν το κανατε;'' με ρωτάει η Αναστασια όταν συνερχετε από το σοκ

''Όχι;!;! Για τοσο ευκολη με εχεις;''

΄΄Εσενα όχι. Αλλα ο Παυλου κοιμαται με τις κοπελες από την πρωτη κιολας μερα.''

''Τι να σου πω. Αβισσος η ψυχη του ανθρωπου''


[.....] Το υπολοιπο βραδυ περασε ηρεμα παραγγείλαμε πιτσες, ειδαμε ταινια και σπασαμε πλακα μεχρι που μας πηρε ο υπνος στον καναπε.

Το επομενο πρωι ο ηχος του κινητου μου μας ξυπνησε.

''Μας πιασανε;'' ρωτάει η Αναστασια καθως πεφτει από τον καναπε. Καλε πως κανει ετσι; Το κινητο μου είναι.

Είσαι το πιο σωστό μου λάθοςOnde histórias criam vida. Descubra agora