Autor pov.
Robele roșii brodate pe la margini cu aur, fluturau în urma regilor Hwang. Prințul Hyunjin își mărește instant ochii la vederea prințesei iar mâna i se duce instant pe mânerul sabiei ce aștepta să fie folosită. Brunet-ul înaintează spre părinții lui. Jennie își lasă capul în pământ la vederea dușmanilor regatului ei apoi cade în genunchi cerând mila și compătimirea regilor.
-Realizezi și tu cât de periculos e să te afli aici? Ai de trensmis vreun mesaj?
Vorbi regina Yuri prințesei nebăgând în seamă sângele întărit de pe fața ei și starea în care e. Bruneta își ridică capul și își înghite nodul din gât. Îsi dă părul după ureche și se ridică din praf sub privirea prințului ce o privea atent.
-Am fost izgonită.
Reușește ea să vorbească. Regina își drese glasul încercând să astupe un râset batjocuritor. Înaintează spre bruneta ai cărui corp tremura de oboseală.
-Și tu îmi spus că cred ce îmi bagi pe gât? Nu sunt atât de usoară copilă.
Prințesa apucă geanta din material și o întinde spre regină.
-Convingete!
Yuri apucă geanta și scoate la nimereală o foaie la care își mărește ochii. Dar nu durează mult sentimentul căci mușchii feței i se relaxează la loc apoi își arcuiește sprâncenele.
-Față prostuță...
Îi vorbește regina îndesând plicul înapoi.
-Dacă tot fiul meu va fi ucis mâine, dovedește! Îi vei păzi camera și îl vei ucide pe cel ce vrea să scape de moștenitorul tronului.
La auzul acestor vorbe, prințul Hyunjin face un pas spre mama sa panica punând stăpânire pe acesta.
-Mamă! E o trădătoare! Mă poate omorâ ea!
Yuri își întoarce chipul spre fiul ei vrând să își stăpânească nervii făcuți de către brunetă.
-Doar taci! Știu ce este mai bine pentru tine. Nu poți muri, regatul va rămâne fără conducător iar înțelegerea cu regii Monoban va cădea. Dacă puteam să o fac, o făceam de mult, ne aduci numai probleme.
Regina își zmulse mâna băiatului de pe ea, ce se odihnea pe umărul ei iar de șoc încremenise.
-Yuri, calmează-te.
Regele Hoon intră în conversație încercând să potolească valurile produse de fata ce înghețase la auzul vorbelor reginei. Hyunjin se retrase cu un pas în urma mamei sale iar atât cât mâna cât și maxilarul i se încleștase.
-Îți vom da o cameră supravegheată din toate colțurile. Nu vei putea primi sau trimite scrisori iar armele ți se vor da doar la misiuni. Să nu te aștepți la mai mult până nu dai dovadă de loialitate. Luați-o și duceți-o în camera liberă din aripa de est.
Porunci regele iar cele două gărzi o apucară de câte un braț pe prințesă și deschise porțile negre ale palatului. Odată ce gărzile au dispărut, brunetul păși apăsat în fața mamei sale.
-Vreau ca treaba cu Lisa să se termine.
-Nu vorbi prostii. Mâine ea și familia ei vor veni. Dute și pregătește-te. Ai grijă să nu îți dai duhul până atunci.
-Mamă..
-Hyunjin! Am spus destul de clar! Nu vorbi dacă nu știi! Te vei căsători cu ea! Nu mă interesează ce vrei tu. Intră în momentul ăsta în palat!
Pumnii brunetului se stranseră atât de tare încât mai aveau puțin și intrau în piele. Se întoarse fără vreun cuvânt cu spatele și Înaintăm cu pași apăsați spe palat. Gărzile prințesei o conduc pe fată la camera ei.
Jennie pov.
Palatul din Regatul Umbrelor e mult mai spațios. Iar cum denumirea spune multe, palatul e compus doar din culori întunecate precum negru, gri sau chiar roșu sângeriu. Coridorul din aripa de est este pustiu iar în liniștea nopții se auzeau doar pașii noștri. Lustrele mari se aprindeau cu cât noi înaintam luminând coridorul ce părea fără sfârșit.
Ne oprim în fața unei uși iar una dintre gărzi deschide ușa lăsând la iveală o cameră complet roșie. Mă eliberează din strânsoare apoi mă împing în încăpere. Închid ușa ce stă încă larg deschisă în urma mea. În dreapta ușii stă un șemineu. Patul este fixat lângă o fereastră mare iar lângă acesta este așezată o oglindă.
Îmi las încălțările lângă șemineu apoi încep să exeminez camera în căutarea pansamentului. Deasupra șemineului găsesc un mic dulap secret ce conține o trusă medicală. Baia de lângă părea pregătită pentru cineva căci cada este umplută cu apă și cu săpun parfumat.
Dau mantia neagră jos iar aceaș soartă au toate hainele de pe mine. Piciorul meu pășește în apă fierbinte urmat de restul corpul. Sângele colorează apa ce capătă un miros metalic.
10 minute mai târziu.
Parul ud lasă picăturile să îmi stropească fața. Oglinda băii îmi redă reflexia. Îmi curăț rana cu tot ce găsesc prin trusă. Las un mic țipet să îmi scape printre buze atunci când încep să îmi bandajez cicetricea. Pun trusa deoparte apoi dau jos prosopul și îmi trec mâinile prin halatul sangeriu din mătase, găsit în dulapiorul care e plin cu haine. Am început să am impresia că nu asta este camera mea.
Leg colanul auriu al halatului strâns în jurul taliei dândumi părul pe spate. Deschid ușa băii lăsând aburul să îmi invadeze camera dar plăcerea nu durează mult căci un nesimțit stă în fața șemineului întorcându-și capul când aude ușa băii deschizându-se. Deschid gura dar el mi-o ia înainte.
-Nu știu ce plan ai dar doar încetează să te prefaci că ești inofensivă și lipsită apărare.
Îmi vorbește în timp ce înaintează spre mine. Cămașa albă era descheiată la primii doi nasturi iar cravata nici nu există pentru el.
-Ce vrei?
Îl întreb pe gândac făcând un pas spre el. Înaintează spre mine până spatele meu face contact cu peretele rece.
CITEȘTI
The king of shadows\\H.H K.J
Historical FictionAnunțată că fratele ei va urca pe tron, Kim Jennie decide să îl ucidă pentru a fi ea mândria familiei dar planul nu îi iese și se alege cu o cicatrice pe față pentru tot respul vieții. Ea este izgonită din Regatul Apusului unde Kim Taehyung trebuie...