♡2♡

138 6 0
                                    

Jennie pov.

Îmi trec peria prin părul ud. După ploaia ce ma prins la călărit am rămas fleașcă. Taehyung a rămas la palat. Nu vrea să riște să fie atins de ceva că e "sensibil". Așez peria pe măsuță și îmi îndrept atenția spre rochia ce mă așteaptă pe pat. Mă ridic și îmi las mâna să mângâie mătasea rochiei. Este una roșie și lungă de se sfârșește mai jos de glezne. Pe la mărgini are niscai auriu.

Azi se va spune cine va moșteni tronul. Ar fi culmea dacă nu mă vor alege pe mine. Am făcut prea multe sacrificii pentru regat. Știu toate planurile regatului, toate mișcările și fiecare acțiune făcută. Pe când lenosul de Taehyung a stat și doar a privit.

Las gândurile să plece din capul meu odată cu hainele unde de pe mine ce aterizează pe podea. Îmbrac rochia de mătase și o aranjez cât mai frumos posibil. Sfârșesc din nou la masa de machiaj. Aplic un roșu intens pe buze și auriu pe pleoape. Cum este seară, decid să îmi las părul scurt pe spate și iau în picioare o pereche de tocuri roșii.

Îmi aranjez părul pentru ultima dată apoi mă admir preț de câteva secunde în oglindă. Deschid ușa camerei mele și înaintez spre sala mare a palatului. Pe holul unde se află camera mea se auzeau doar ecoul tocurilor mele dar odată ce îl părăsesc văd oameni pe care îi întâlnesc pentru prima dată în viață. Nu îmi credeam părinții atât de sofisticați.

Mă amestec prin mulțime iar cineva îmi cuprinde talia cu ambele mâini. Nu trebuie să mă întorc ca să aflu cine îmi invadează spațiul personal. Îi pot recunoaște parfumul nesuferit dintr-o mie. Îmi întorc fața la Jimin al cărui chip se putea citi rânjetul care nu poate lipsi.

-Ce faci dulceață? Îmi zice rânjind fără oprire.

Zâmbesc în speranța că voi putea scăpa de lipitoarea de care mama zice că va fi un soț extraordinar. Dar în secunda în care vreau să plec el mă strânge de imcheietură și îmi lipeste pieptul de al lui, prestând-uși buzele de ale mele.

Îmi strâng ochii și mă forțez să nu îl scuip, răspunzândui fără tragere de inimă la sărut. Mă despart după trei secunde tragandumi mâna din strânsoarea lui. Înaintez prin mulțime cu el pe urmele mele. E îmbracat în smoching cea ce mă uimește căci nu își "irosește timpul" pe cum se îmbracă. Pe scurt e exact ca fratemiu. Un lenos care nu își dă interesul.

Ușile sălii mari sunt larg deschise iar pereții acesteia sun decorați în cel mai frumos mod posibil. Jimin îmi agață mâna de brațul său cea ce mă făce să vreau să îi dau un pumn un moaca aia de nesuferit. Stelele se pot observa prin geamurile imense de sticlă. Pășim în sală apoi ne îndreptăm spre locurile de onoare.

Mă așez pe un scaun ce este așezat lângă cele două tonuri pe care sunt așezați părinții mei. Pe un scaun din stânga lui tata stă Taehyung cu o față neutră. A înțeles că nu are șanse la tron. Gândul mă face să zâmbesc. Mă fac comodă pe scaunul meu. Îmi îndrept capul atât și spinarea și îmi pun o față neutră.

Am așteptat ca oamenii invitați să sosească și să se așeze pe scaunele mesei ce se întindea de la întrare până la scări. Gărzile au închis ușile așteptând confirmarea regelui de a începe.

-Presupun că știți cu toții rostul acestei adunări. Vorbește tata adresa duse atât nouă, cât și celor din sală.
Domnia mea se apropie de sfârșit iar copiii mei au dat dovadă de un comportament decent pentru un conducător. Am decis cu greu cine va fi la cârma regatului dar am decis. Pentru următorul conducător, ridicați paharele.

Apuc paharul cu vin ce mi se înmânează și îl ridic închizând ochii și așteptând răspunsul final chiar dacă sunt sigură că eu voi fi cea aleasă. Tata se ridică de pe tron ridicând la rândul lui paharul.

-Să închinăm un pahar în cinstea noului conducător al cărul coroană va fi așezată pe capul său azi. Face o pauză dândumi ocazia de a deschide ochii încet și să zâmbesc în colțul gurii. Kim Taehyung!

Când ultimul cuvânt a făcut impact cu urechile mele, zâmbetul mia pierit instant de pe chip. Aplauzele au izbucnit din partea tuturor, dar mai puțin din partea mea. Cobor paharul cu vin și încerc să îmi țin calmul. Toți se ridică de pe locurile lor mai puțin eu. Coroana care puteam jura că va fi așezată pe capul meu este pusă acum pe capul lui Taehyung care radiază de fericire.

Îmi ridic ochii și îi întâlnesc privirea. Rânjește la mine și îmi face cu ochiul apoi își îndreaptă privirea spre restul persoanelor din sală făcând o plecăciune. Îmi revin din șoc. Mă ridic în picioare. Închin cu dispreț paharul și dau pe gât lichidul sângeriu. Strâng ochii apoi cu o mișcare destul de violentă arunc paharul de cristal jos, acesta făcându-se țăndări.

În sală se lăsă liniștea. Fac un pas înainte ajungând în fața tatălui meu.

-Am făcut atâtea pentru Regat. Oare chiar așa mă răsplătești? Cu o căsătorie aranjată cu un bărbat dat dracului pe care nu îl iubesc?

Ridic tonul fără să vreau și încerc să îmi mențin calmul.

-Nu mă provoca.

Se apropie de ureche și îmi șoptește aceste trei cuvinte.

-Pleacă în camera ta dacă nu îți convine.

Îmi mai spune iar lacrimile nu întârzie să apară. Îmi feresc fața de privirile curioase ale invitaților. Mă întorc pe călcâie și cobor pe scări călcând apăsat pe cioburile paharului de cristal. Traversez sala sub privirile tuturor și deschid ușile larg.

-Să bem câte un pahar în cinstea regelui Kim Taehyung!

Îl aud pe tata spunând asta în timp ce ușile sunt închise din urmă mea de către gărzi. Îmi las lacrimile să curgă și mă pun în genunchi plângând zgomotos. Dar nu pot fi atât de slabă. Nu în momentul ăsta. Îmi ridic capul din mâini și îmi șterg lacrimile ce curg fără rost. Mă ridic de pe podeaua rece și încep să alerg.

Dar nu în camera mea. Ci spre biroul tatălui meu. Nu pot fi atât de naivă încât să accept tot ce îmi bagă pe gât. Deschid ușa biroului cu cheia pe care o am la mine. Am știut că voi avea nevoie într-o zi de ea. O închid în urma mea și în momentul în care mă trezesc singură în biroul lui, deschid seiful cu codul.

Acolo sunt puse toate planurile Regatului de la Apus împotriva Regatului Umbrelor. Iar eu chiar acolo vreau să plec. Dar nu până nu îl văd pe Taehyung mort.

The king of shadows\\H.H  K.J Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum