♡9♡

59 4 0
                                    

Cand deschid ochii albul ma orbeste. Clipesc pentru a ma acomoda cu lumina. Imi ridic mainile iar cand le vad bandajate amintirile imi navalesc in minte. Imi duc mana la talie pentru a ma convinge si nu dau gres. Ma ridic panicata in picioare ca mai apoi sa examinez camera. E complet alba in comparatie cu restul castelului.

Usa se deschide iar pe ia intra 2 femei imbracate in robe negre ornate cu auriu.

-Vati trezit...

-E mort?

Io iau eu inainte. Nu ma pot linisti pana nu ma asigur ca Felix a murit. Daca ii spune lui tata unde ma aflu sunt ca si moarta.

-Da din fericire.

Imi duc mana la piept linistinduma si rasufland usurata. Atentia imi este furata de usa ce se deschide scartaind. Regii Hwang intra in camera iar atat eu cat si cele doua femei facem cate o plecaciune.

-Jennie...

Yuri vine spre mine cuprinzanduma si stranganduma strans la piept.

-Ma bucur ca traiesti.

Ii aud vocea regelui in timp ce regina imi da drumul.

-Ce idiot e Hyunjin.

Continua regina.

-Bea chiar si cand stie ca moartea ii este planuita. Nici nu stie cum sa se lupte. E mult prea slab in comparatie cu tine. Ma bucur ca esti de incredere si ca teai sacrificat pentru el.

Imi ia cateva secunde sa procesez ce se intampla. Hyunjin nu stie sa se lupte? E chiar atat de slab? Chiar mam sacrificat pentru un imbecil?

-Teai odihnit?

Cuvintele reginei ma trezesc din ganduri. Dau aprobator din cap.

-Dute si te schimba apoi sa vii la capatul coridorului din aripa de vest. Te vom astepta acolo.

Imi zambesc apoi parasesc camera. Ajung in camera mea unde dau hainele jos de pe mine. Merg in baie si imi desfac  cu greu bandajul de pe talie. Rana e destul de urata. Nu prea cred ca am capatat asta in incercarea de al proteja pe el. Mai bine stateam deoparte.

Imi examinez corpul in oglinda. Sunt plina de rani, dar nu atat de multe precum ma asteptam. Felix sa lasat mai moale. Nu a mai practicat arta manuirii sabiei de cand am plecat sau chiar mai de mult. Dau jos si bandajul de pe maini. Ce sa zic, mam facut cu cicatrici noi.

Nu am de gand sa le bamdajez. Nu am de gand sa le ascund. Felix chiar lasa urme daca vrea. Imi dau parul pe spate examinandumi fata apoi iau o rochie mai simpla din dulap si o imbrac. Rochia e complet alba si lunga pana in pamant. Are un pic de decolteu si vine mai larga in partea de jos.

Ies din camera si inaintez spre capatul holului. Fac o plecaciune la vederea regilor apoi ii urmez la indemnul lor. Drumul lam parcus in liniste apoi dupa ce luăm o curba regele se apleaca si deschide o usa din podea ce dadea in subteran. Inaintez pe scari fiind pe urmele lor.

__________________________________

Ma aflu la aer curat. Langa o cascada ale caror ape se revarsa intrun rau. Scarile pe care mergem duc intrun loc feeric. E ca o camera care are un tava foarte inalt si facut din piatra. Cascade este si ea foarte inalta iar sub picioarele mele este doar nisip,piatra si iarba pe alocuri.

Nici nu stiu cum sa explic cat de frumos este totul. Noroc ca voi putea veni aici la orice pra doresc. Regina Hwang imi da acest loc pentru a ma antrena sau pentru a duce duete cu sabia. Firicelele de nisip mi se strecoara printre degetele de la picioare caci am lasat balerinii pe scari.

Imi las capul pe spate iar briza de vant imi arunca parul in toate partile. Savurez momentul pentru cateva secunde de parca timpul sa oprit apoi imi scot sabia pe care este scris numele meu din tencă.

O inalt sus incepand cu miscari usoare care se faceu mai rapide cu fiecare secunda spintecand aerul. Ma invart in timp ce rasucesc manerul taisului. Exact cum mia aratat mama. Arunc sabia in sus facand doua piruete apoi prinzando inainte de a face contact cu nisipul. Continui pana simt cum bobinele de transpiratie se scurg de pe frunte pe obraji ca mai apoi sa se prelinga pe gat dar si in acele momente nu ma opresc.

_____________________________

Respir din greu ca mai apoi sa imi dau parul pe spate. Afara se intunecase fiind aproape noapte. Inspir lacomă aerul rece al noptii bagandumi sabia inapoi in teanca. Chiar aveam nevoie de asa ceva. Inchid ochii pret de o clipa ca mai apoi sa ii rdeschid la auzul pasilor ce vin spre mine. Ma intorc incercand sa descifrez siluetele ce se tot apropiau din ce in ce mai mult. Sunt 5 de tot.

-Ai terminat cu joaca papusa?

Cei cinci barbati se apropie tot mai mult iar eu pasesc tot mai in spate.

-Ce pacat ca nu ai murit ieri. Chiar aveam incredere in tip.

Vocea lui Hyunjin isi pace aparitia in aer iar eu ma opresc pentru o clipa. Il vad cum isi face loc printre cei patru. Isi aseaza mainile pe umerii mei iar cand incerc sa imi duc mana la mamerul sabiei mi le blocheza. Inainteaza facanduma sa tot intru in apa.

-Ti-am spus sa stai la locul tau. Sa nu pui mana pe lucrurile care nu iti apartin. Ti-am spus sa stai deoparte de lumea mea si de mine in special. Dar tu teai bagat fara sa tii cont de nimic. Vei suporta consecintele pe rand. Te voi distruge. Promit. Iar eu nu imi incalc nici odata promisiunile.

Imi vorbeste tot inaintand pana apa imi ajunge mai sus de genunchi. Se opreste. Apoi fara nici un efort ma inpinge in apa eu scufundanduma. Rochia subtire sa lipit de corpul meu ud iar apa rece imi provoaca un fior in tot corpul. Lipsa de oxigen ma impinge sa ies la suprafată.

Ma zbat in apa si scot capul afara. Ii vad fata acaparata de un ditai ranjet. Incerc sa ies dar un blond se baga in apa in incepe sa innoate sub mine. Doua maini imi prind picioarele si le trag in apa mai adanc. Corpul imi este scufundat iar in apa iar pe fundal se aud doar rasetele lor, incercarile sa ies la suprafata si suspinele mele amestecate cu lacrimi.

The king of shadows\\H.H  K.J Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum