Μια εβδομάδα μετά όπου η Αθηνά είχε βγει από το νοσοκομείο και ήρθε η μέρα να γυρίσουν πίσω στην Μάνη όμως πρώτα έπρεπε να γίνει ο γάμος. Είχαν αποφασίσει να γίνει πριν αναχωρήσουν πίσω στην Μάνη. Η μέρα του γάμου και της αναχώρησης έφτασε. Μάλιστα ο Ιάκωβος είχε καλέσει τον Λυκουργο και την Χαϊδω να τους παντρέψουν. Σε λίγο θα ερχόντουσαν από Μάνη μιας και ο γάμος θα γινόταν απόγευμα και η ώρα ήταν 12:00 π.μ. Ο Ιάκωβος έλειπε από το σπίτι μιας και τους περίμενε να τους καθοδηγήσει μέχρι το σπίτι της Μαρίας. Μετά από μισή ώρα ακούστηκαν ομιλίες. Η Αθηνά κοίταξε από το παράθυρο μαζί με την Μαρία και είδε όσους περίμεναν αλλά και την Μαργαρίτα που δεν περίμενε να έρθει.
"Αλήθεια ρε Ιακωβε ποια παντρεύεσαι και πρέπει να γίνει εδώ;" ρώτησε η Χαϊδω
"Λύκουργε δεν της είπες; "
"Όχι παιδάκι μου. Λέγονται αυτά τα πράγματα"
"Η Μαργαρίτα όμως ξέρει. Αυτή επέμενε να έρθει" παραπονέθηκε λίγο η Χαϊδω"Ποια είναι πείτε μου "
"Περίμενε να την φωνάξω. Αθηνά βγες ήρθαν " φωανεξε ο Ιάκωβος
Αμέσως μετά η πόρτα ανοίγει και βγαίνει η Αθηνά με την Χαϊδω να την κοιτάζει με το στόμα ανοιχτό.
"Αυτή θα παντρευτείς;"
"Υπάρχει προβλήμα Χαϊδω " είπε αλλάζοντας το ύφος του
"Όχι μωρέ μην με παρεξηγείς απλά ένα σοκ το έπαθα. Αθηνά είσαι έγκυος;"
"Ναι Χαϊδω."
"Να σου ζήσει και με το καλό. Μου φαίνεται απίστευτο όλο αυτό εξού και το σοκ. Χαίρομαι πολύ για εσάς και εφόσον δεν έχετε πρόβλημα εσείς δεν με απασχολεί και άλλωστε ποια είμαι εγώ να σας κρίνω "
"Εντάξει Χαϊδω μην απολογισε" είπε η Αθηνά
Ανάμεσα τους ξεπρόβαλλε και η Μαρία και άρχισαν οι συστάσεις. Μόλις τελείωσαν οι συστάσεις όλοι πήγαν μέσα στο σπίτι και αφότου εφαγαν το μεσημεριανό τους άρχισαν οι ετοιμασίες.
Ετοιμάστηκαν βάζοντας τα καλά τους κουστούμια ο Λυκούργος και ο Ιάκωβος.Ιάκωβος:
VOCÊ ESTÁ LENDO
Η Αθηνά στο σημάδι του Έρωτα
DiversosΑπό την αγαπημένη σειρά Η Γη της Ελιάς! Η Αθηνά λίγων μηνών χήρα ενώ ο Ιάκωβος ένας ευκατάστατος άνδρας που αποφασίζει να επιστρέψει στην πατρίδα του και κατόπιν στην Μάνη!Οι δύο τους γνωρίζονται με αφορμή έναν καβγα για το ότι εκείνος ήταν κυνηγός...