Σοφία και Αλέκα

252 7 8
                                    

"Ιακώβε πρέπει να σου πω κάτι" είπε και τον κοίταξε με θάρρος σκουπίζοντας τελείως τα δακρυα της

Εκείνος αμέσως την πλησίασε και χάιδεψε το μάγουλο της με την αναστροφή της παλάμης του.

"Έλα πάμε έξω από το δωμάτιο μην ξυπνήσουμε την μικρή" της είπε και κατευθύνθηκαν μέσα όπου κάθισαν στους καναπέδες ο ένας απέναντι από τον άλλον

Μόλις κάθισαν ο Ιάκωβος σέρβιρε λικέρ κεράσι σε δύο μικρά ποτήρια και της πρόσφερε το ένα.

"Πόσο καιρό έχουμε να το κάνουμε αυτό;" αναρωτήθηκε η Αθηνά και χαμογέλασε

"Πολύ καιρό... Και τώρα στο θέμα μας" είπε ο Ιάκωβος με την Αθηνά να χάσει το χαμόγελο της "Τι έγινε Αθηνά μου; Πες μου"

"Λοιπόν τις προάλλες...να βρήκα ένα γράμμα ... και..." είπε παίρνοντας βαθιές ανάσες

"Αθηνά μου ηρεμησε και εξήγησε μου " είπε ο Ιάκωβος μην βγάζοντας άκρη

"Τις προάλλες βρήκα ένα γράμμα όλως τυχαίως και απευθυνόταν σε εμένα..."

"Να φανταστώ το άνοιξες και για συνέχισε "

"Πες μου Ιακωβε ότι είσαι καλά σε παρακαλώ. Δεν θέλω να σε χάσω. Πες μου ότι δεν θα φύγεις..."

"Αθηνά μου ηρεμησε και περίμενε " είπε και σηκώθηκε πηγαινοντας στο υπνοδωμάτιο. Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα ο Ιάκωβος ήρθε και αφού κάθισε έβγαλε το γράμμα από την τσέπη του αφήνοντας το στο τραπεζάκι "Αυτό το γράμμα εννοείς;"

"Ναι" είπε και αμέσως ο Ιάκωβος έβγαλε και άλλα από την τσέπη του όπου απευθύνονταν σε διάφορους όπως την Ιουλία, τον Λυκουργο και άλλους "Μα πως... Τι είναι αυτά;"

"Τα είχα γράψει πριν πολύ καιρό και συγκεκριμένα τον καιρό που ξέρεις δεν ήμουν καλά πιστεύοντας ότι δεν θα τα καταφέρω..."

"Και γιατί τα κράτησες; Ξέρεις τι πέρασα αυτές τις μέρες "

"Θες να πεις ότι φοβήθηκες για εμένα;"

"Εσύ τι λες; Φυσικά και φοβήθηκα" είπε βγάζοντας την ένταση από μέσα της

"Αν με είχες ρωτήσει εξαρχής"

"Φοβόμουν και για αυτά που θα άκουγα και για το τι θα θεωρουσες για εμένα"

"Άρα ποιος φταίει για ότι πέρασες;"

"Και οι δύο μας. Και εσύ που κράτησες τα γράμματα και εγώ που δεν σε ρώτησα" είπε και εκείνος την φίλησε

"Καιρός νομίζω να τα κάψω" είπε και πήγε στο νεροχύτη βάζοντας με ένα σπίρτο φωτιά στα γράμματα και έπειτα την έσβησε ανοίγοντας την βρύση για λίγα δευτερόλεπτα με το νερό να σβήνει τις φλόγες.

Η Αθηνά στο σημάδι του ΈρωταOnde histórias criam vida. Descubra agora