Το κεφάλαιο είναι αφιερωμένο σε άτομα του Twitter 🥰
Ξέρουν εκείνα 😉❤️Χωρίς να του πει τίποτα έφερε τα χέρια της γύρω του αγκαλιάζοντας τον "Σε αγαπάω δεν θέλω να σε χάσω" του ψιθυρίσε με εκείνον να την σφίγγει επάνω της και το σεντόνι να πέφτει από πάνω της...
~•~Έπειτα ο Ιάκωβος χαλάρωσε την αγκαλιά του και εκείνη βγήκε από αυτή μαζεύοντας το σεντόνι από το πάτωμα και τυλίγοντας το γύρω της.
"Δεν πρόκειται να με χάσεις" της είπε και με μια κίνηση την έριξε στο κρεβάτι
Διάβασμα προαιρετικά ❤️
Με δική σας ευθύνη 😂❤️
___________________________________________Αν και πριν λίγες ώρες είχαν κάνει έρωτα τον άφησε να την φιλάει και να την χαϊδεύει αισθησιακά σε όλο της το σώμα και ήθελε για ακόμη μια φορά να τον νιώσει μέσα της ενώ ταυτόχρονα σκεφτόταν πως ίσως χαθούν σύντομα τέτοιες στιγμές. Έσβησε γρήγορα αυτές τις σκέψεις απολαμβάνοντας τα αγγίγματα του τα φιλιά του από τον λαιμό της έως το στήθος της που την έκαναν να παίρνει ολόκληρη φωτιά. Δεν πρόλαβε να καταλάβει για ποτέ ξεφορτώθηκε την φόρμα του και το φανελάκι του και είχε μείνει μόνο με το εσώρουχο ανάμεσα στα πόδια της. Η καρδιά της χτύπησε δυνατά περιμένοντας όπως κάθε φορά αυτή την επαφή όπου τα σώματα τους θα ενωνόταν όπως οι ανάσες και τα βογκητα τους. Όπου θα γινόταν ένα και όπου μια σόμπα μπροστά στην δική τους φλόγα δεν ήταν τίποτα.
"Ιακώβε..." αναφώνησε η Αθηνά αφήνοντας έναν αναστεναγμό καθώς εκείνος δάγκωσε ελαφρώς μια από της ρώγα.
Χωρίς να πει τίποτα την κοίταξε στα μάτια ενώνοντας το βλέμμα της με το δικό της. Το βλέμμα του της έλεγε 'Πες μου ' και δεν χρειαζόταν καν να μιλήσει.
"Πες μου ότι δεν θα με αφήσεις ποτέ" είπε η Αθηνά μην μπορώντας να ξεχάσει εκείνο το γράμμα που βασάνιζε το μυαλό της "Υποσχεσου το μου..."
"Δεν πρόκειται να σε αφήσω πια ποτέ ξανά." είπε και συνέχισε μπαίνοντας μέσα της " Ούτε εσένα ούτε την πριγκίπισσα μας"
Εκείνη έβαλε τα χέρια της στο πρόσωπο του χαϊδεύοντας τα μάγουλα του ενώ εκείνος της έδινε απαλά σε όλο της το πρωσωπο με τελευταία τα χείλη όπου έμεινε εκεί βαθαινοντας ταυτοχρόνως το φιλί με την Αθηνά να μετακινεί τα χέρια της στην πλάτη του. Αμέσως έβαλε τα χέρια του δεξιά και αριστερά της και στηρίχτηκε σε αυτά κοιτώντας την βαθιά στα μάτια αφότου άρχισε να κινείται μέσα της. Ο ρυθμος ήταν αργός και όσο και αν ήθελε να τον επιταχύνει προτίμησε να της κάνει έρωτα δείχνοντας της την αγάπη του μιας και κατάλαβε ότι το είχε ανάγκη τόσο η ίδια όσο και εκείνος. Κάθε του ώθηση μέσα της και ένας αναστεναγμός με τα νύχια της να βυθίζονται στην σάρκα του αφήνοντας κόκκινους διαδρόμους στην πλάτη του. Στα μάτια τους καθρεφτίζεται καθαρά ο πόθος του ενός για τον άλλον και η ηδονή που νιώθουν. Μερικές ωθήσεις ακόμα και ήταν έτοιμη να τελειώσει για άλλη μια φορά από κάτω του.
ESTÁS LEYENDO
Η Αθηνά στο σημάδι του Έρωτα
De TodoΑπό την αγαπημένη σειρά Η Γη της Ελιάς! Η Αθηνά λίγων μηνών χήρα ενώ ο Ιάκωβος ένας ευκατάστατος άνδρας που αποφασίζει να επιστρέψει στην πατρίδα του και κατόπιν στην Μάνη!Οι δύο τους γνωρίζονται με αφορμή έναν καβγα για το ότι εκείνος ήταν κυνηγός...