"Επιτέλους Ιακωβε"

216 10 10
                                    

"Σήκωσε το τώρα" είπε και τον ξαναπήρε χτυπώντας νευρικά το πόδι της όμως και πάλι τίποτα παρά μονάχα το βουητό της γραμμής......
~•~
Συνέχισε να παίρνει ανήσυχη πλέον περιμένοντας εκείνον να το σηκώσει. Οι προσπάθειες της όμως να τον εντοπίσει έπεφταν στο κενό.

"Δεν το σηκώνει κυρά μου;"

"Όχι Αναστασία και ανησυχώ" είπε και συνέχισε να παίρνει.

Την ίδια στιγμή το κινητό του Ιάκωβου χτυπούσε στο διπλανό κάθισμα του αυτοκινήτου του αυτοκινήτου του. Ο Φίλιππος περνούσε τυχαία από εκείνον τον δρόμο ώστε να σιγουρευτεί ότι η μητέρα του, η Βασιλική και το μωρό ήταν καλά μετά από τον σεισμό. Το μάτι του πέφτει σε ένα πεσμένο πεύκο πάνω σε ένα αυτοκίνητο. Στην αρχή δεν δίνει σημασία ώσπου ακούει τον ήχο από το κινητό σπεύδοντας να βοηθήσει και αμέσως κατάλαβε ποιανού ήταν το αυτοκίνητο.

"Κύριε Ιακωβε" φώναξε και μπήκε μέσα από την πόρτα του συνοδηγού μένοντας άφωνος από την εικόνα μιας και είχε αίματα παντού στο κεφάλι του το οποίο ακουμπούσε το τιμόνι. " Κύριε Ιακωβε" ξαναφωναξε δίνοντας του ένα ελαφρύ σκουντημα αλλά χωρίς αποτέλεσμα μίας και ο Ιάκωβος δεν συνερχόταν. Εσπευσμένα πήγε το κινητό του στα χέρια του και κάλεσε το 166.
"Ένα ασθενοφόρο...." είπε δίνοντας την διεύθυνση και το έκλεισε.

Όμως το κινητό του δεν σταμάτησε να χτυπάει μιας και η Αθηνά καλούσε συνέχεια όπως πρόσεξε ο Φίλιππος καθώς το όνομα της αναγραφόταν στην κλήση. Έτσι αποφάσισε να το σηκώσει.

"Επιτέλους Ιακωβε" αναφώνησε μόλις αντιλήφθηκε ότι το σήκωσε

"Ο Φίλιππος είμαι κυρια Αθηνά" ακούστηκε η φωνή του με την Αθηνά να τα χάνει.

"Φιλίππε... Μα πως...Ο Ιάκωβος...;" είπε πνιχτα μιας και ένιωθε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά.

"Ο κύριος Ιάκωβος δεν έχει τις αισθήσεις του αυτή την στιγμή. Όμως όλα είναι καλά" είπε προσπαθώντας να την καθησυχάσει

"Τι εννοείς δεν έχει τις αισθήσεις του; Εξηγεισε μου" είπε πανικόβλητη προσπαθώντας να καταλάβει τι συνέβη ακριβώς

"Τι έπαθε το αφεντικό;" πετάχτηκε η Αναστασία και αυτή ανήσυχη.

Εκείνη την στιγμή κατέφθασε το ασθενοφόρο με την πυροσβεστική με τις σειρήνες τους να τρυπάνε τα αυτιά της από το ακουστικό. Αμέσως άρχισαν να τον αμπεκλωβιζουν.

"Έρχομαι από εκεί. Που είστε;" προσπαθώντας να κρύψει τον πανικό της

"Ελάτε στο νοσοκομείο κυρία Αθηνά" είπε καθώς τον φόρτωσαν στο πίσω μέρος του ασθενοφόρου και έκλεισαν τις πόρτες.

Η Αθηνά στο σημάδι του ΈρωταOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz