Μόλις ο Ιάκωβος κατάφερε επιτέλους να τακτοποιήθει στο σπίτι του αποφάσισε να πάει να δει την Αθηνά και να της εξηγήσει. Είχε προετοιμαστεί από την Ισπανία για κάθε αντίδραση της. Ήταν όμως αποφασισμένος να της εξηγήσει το λόγο που έφυγε που δεν ήταν άλλος από το να τακτοποιήσει κάποια πράγματα στην Ισπανία και να την πάρει να ζήσουν μαζί εκεί όπου κανείς δεν θα τους γνώριζε ούτε θα τους έκρινε. Επιπλέον εκείνη δεν θα φοβόταν πλέον και θα ζούσαν ελεύθερα εκεί. Μπορεί να εφυγε βιαστικά ώστε αλλά έπρεπε το συντομότερο να βρει ένα μεγαλύτερο σπίτι στην Ισπανία μιας και ήθελε να την κάνει γυναίκα του και το σπίτι του εκεί ήταν εργένικο. Αν και άργησε να βρει στο τέλος βρήκε το κατάλληλο όπου θα ζούσαν ευτυχισμένα μαζί. Ήθελε να πάει να την βρει λοιπόν πρώτου μαθευτεί στην Μάνη ότι επέστρεψε ακόμη μια φορά. Που να ήξερε ότι η Αθηνά είχε μόλις φτάσει στο Σούνιο......
~•~
Η Μαρία είδε την κόρη της από το παράθυρο να έρχεται και έτρεξε να της ανοίξει."Κοριτσάκι μου" αναφώνησε με μια αγκαλιά "Όλα καλά ακουγοσουν ανήσυχη στο τηλέφωνο."
"Θα σου εξηγήσω μαμά"
Αμέσως η μητέρα της παρατήρησε τις βαλίτσες της.
"Σαν πολλές δεν πήρες;"αναρωτήθηκε
"Ναι μαμά γιατί δεν θα επιστρέψω ξανά στην Μάνη"είπε αποφασιστικά
"Τι έγινε κορίτσι μου; Για ποιον λόγο;"
"Θυμάσαι που σου είπα ότι ο Ιάκωβος με άφησε και έφυγε;"
"Το θυμάμαι αλλά δεν καταλαβαίνω."
"Μαμά μου δεν φεύγω από την Μάνη επειδή έφυγε αλλά για άλλον λόγο. Είμαι έγκυος."
"Τι;"
"Ναι μαμά μου είμαι."είπε αυτή την φορά πιο ενθουσιώδεις και αγκαλιάζονται.
"Να φανταστώ του Ιακώβου είναι"
"Ναι είναι"και ένα δάκρυ κύλησε στο μάγουλο της.
"Ποτέ έγινε το παρακάτω και έμεινες έγκυος;;"
"Μαμά σαν πολλά δεν ρωτάς"είπε γελώντας.
Αυτό ήθελε να πετύχει η Μαρία κάνοντας αυτή την ερώτηση. Να την κάνει να γελάσει.
"Πόσο μηνών είσαι;"ρώτησε όλη χαρά η Μαρία.
"Έχω μπει στον 3ο και πρέπει να κλείσω ραντεβού για το υπερηχογράφημα. Μην σου πω το καθυστέρησα κιόλας αλλά δεν ήταν εύκολο να πάω στην Μάνη."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Η Αθηνά στο σημάδι του Έρωτα
RastgeleΑπό την αγαπημένη σειρά Η Γη της Ελιάς! Η Αθηνά λίγων μηνών χήρα ενώ ο Ιάκωβος ένας ευκατάστατος άνδρας που αποφασίζει να επιστρέψει στην πατρίδα του και κατόπιν στην Μάνη!Οι δύο τους γνωρίζονται με αφορμή έναν καβγα για το ότι εκείνος ήταν κυνηγός...