Probudili jsme se zpátky v Hubu. Kitty to dokázala.
,, Jsi v pořádku?" Pomáhal mi Ríša na nohy.
,, Jo. Víc než to." Usmála jsem se na něj. ,, Kitty nás sem nějak dostala."
,, Jo, ještě že ses s ní skamarádila." Na hlavě jsem pořád měla mašli od ní a Ríša náramky, které si udělal z mašliček. A v ruce jsem stále držela klíč. Od našeho levelu.
,, Tak...jsme zpátky. Pamatuješ si, kudy jsme šli minule, než jsme našli dveře 230?"
,, Tudy!" Ukázal směr. ,, Jo, a taky si pamatuju, že trvalo dlouho, než jsme tam došli."
,, To nevadí! Dojdeme tam, a máme klíč." Byla jsem nadšená. Tohle je naše naděje. Naše šance, jak se dostat ven. A naděje lidi pohání.
,, Tak půjdeme." Souhlasil. Vzala jsem ho za ruku. ,, Chceš se po Hubu vodit za ruce?"
,, Vadí ti to?"
,, Ne! Vůbec ne." Vzal mě kolem ramen a dal mi pusu na tvář. Zářivě jsem se usmála, a vydali jsme se už známou chodbou.
,, Takže hurá do knihovny!"
,, To není ta věta, kterou chce většina kluků od holky slyšet." Zasmál se Ríša.
,, Tak promiň, hele, nepůjdem na striptýz?"
,, Tady? Ne! Nejspíš by ta tanečnice dělali Chňapavci!"
,, A to je ten důvod, proč tam nejít?" Šťouchla jsem ho do žeber.
,,Vidělas je přece na obrázku!"
Pak jsme se notnou chvíli procházeli Hubem a hledali správné dveře, když jsme zaslechli známý hlas.
,, No to snad není možný! Tak obrovský místo, a já tu na vás narazím dvakrát!"
,, Pane Ulehlo!" Vykřikla jsem překvapeně. ,, Páni! Říká se, že svět je vesnice, ale tohle..."
,, Tak co, našli jste ten svůj level 974?"
,, Našli, byli jsme tam. A bylo to super."
,, Děcka, neviděl jsem vás skoro měsíc!"
,, My jsme tam byli měsíc?" Nechápal Ríša. ,, Já myslel, že tak týden!" Opravdu jsme tam mohli být měsíc? To už jsme tu tak dlouho? To znamená, že v backrooms už budeme možná...skoro dva. Páni.
,, No, já vás měsíc neviděl." Řekl. ,, Tak...co je novýho?"
,,Nic." řekli jsme oba zároveň.
,, Nepamatuju si, že by jste se drželi za ruce." Zasmál se pan Ulehla. ,, No, to je jedno. Jak jste se dostali zpátky sem?"
,, Poslala nás sem Kitty." Řekla jsem. ,, Entita z úrovně 974. Docela jsme se s ní skamarádili. Dala nám tohle." Ukázala jsem na mašli a na Ríšovy náramky z mašlí.
,, Páni!" Pan Ulehla z toho byl očividně na větvi. ,, Tak to...to jste se jí museli zalíbit fakt hodně! Víte, co to znamená?"
,, Co? Mašle?" Nechápala jsem.
,, Ne! Ne mašle! Něco roztomilého!"
,, Eh?" Udělal Ríša nechápavě.
,, Pokud máte něco roztomilého, tím spíš přímo od té entity, pak to znamená, že až se příště noclipnete nebo než by jste měli nějak vstoupit do jiného levelu, je velká šance, že vás to dostane zpátky do úrovně 974!" Aha! Proto nám to Kitty dala, když jsme se ptali, zda se budeme moct kdyžtak vrátit.
ČTEŠ
BACKROOMS
HorrorBackrooms je teď docela velký trhák. Tak jsem se rozhodla napsat vlastní backrooms příběh... Liliana je studentka třetího ročníku střední školy, která se dostane do backrooms. Nejdříve tomu moc nevěří, ale postupně si začne uvědomovat krutou realitu...