Probudilo mě to, jak mě do zad tlačí kameny. Cítila jsem štěrk. Posadila jsem se a oprášila si mikinu.
,, Lili!" Přiskočil ke mně Ríša. ,, Kde jsme? Jsme tam, kde potřebujeme?" Rozhlédla jsem se. Byli jsme na poli plném kamenů, a nedaleko od nás stál vojenský jeep.
,, Ano, myslím, že ano." Vydechla jsem. Popis levelu 380 z internetu i obrázky by tomu odpovídaly. ,, Jo! Musí to být ono!"
,, Proboha...Kitty to dokázala. Ona nás sem fakt dostala."
,, Jo." Usmála jsem se a pohladila jsem mašli, kterou jsem stále měla ve vlasech. Pak jsem vyskočila na nohy a vrhla se Ríšovi do náruče. Jo, Jo! Poslala nás sem! Jsme tady! Máme to! Teda...skoro! Teď jen najít laboratoř, spolknout pilulku a podle všeho jedem domů! Kitty nám zase pomohla."
,,No, taky nás mohla dostat rovnou na 3999." zabručel.
,, Nereptej pořád!" dala jsem mu symbolický pohlavek. ,, Pomohla nám víc, než se dá popsat!" Rychle jsem začala vytahovat papír s poznámkami. V Kitty house jsem opsala snad celý level 380. ,, Tak jo, jsme na začátku. Nesmíme do toho auta, nebo se dostaneme jinak. Musíme se pokusit najít laboratoř." Vtom se mi v ruce objevil ovladač.
,, Co to je?"
,, No...to je ovladač. Ale radši nebudu mačkat nic, něco by nás teleportovalo jinam, něco přivolalo entity." Řekla jsem a tlačítkem X zavřela nabídku.
,, Takže co? Půjdeme za nosem?"
,, Asi. Nevím moc, co jiného." A tak jsme se vydali po kamenitém poli dál od auta. Chvíli jsme šli a ignorovali ovladač, který nějakého důvodu nešel zahodit, ale báli jsme se na něm něco mačkat. Po chvíli chůze jsme před sebou ale viděli něco se plazit.
Odporná nahá holá věc s čupřinou čehosi, co teoreticky mohly být vlasy, se to plazilo před náma.
,, Ježiši Kriste, to je ta věc, co mi v Lobby málem urvala nohu!" Vyjekl Ríša.
,, Neříkal jsi, že to byl plazivec? Tohle vypadá spíš jako Hound."
,, Já nevím, co je co, a ani mě to nezajímá!" Bohužel entita nás už zahlédla. Zavrčela a vystřelila k nám.
,, Nehýbej se!" Řekla jsem Ríšovi a stoupla si před Hounda. Prudce jsem se mu podívala do očí. Ta hnusná entita se zastavila. ,, Tak jo, teď co nejrychleji couvej, ale udržuj oční kontakt. Až řeknu, rozeběhni se pryč." Zaúkolovala jsem ho a začali jsme couvat. Hound tam dál stál a zíral mi to očí. Mezitím jsem v kapse nahmatala pepřový sprej.
,, PRYYYYČ!" Zařvala jsem a vyšplíchala entitě oči. Pak jsme se dali na útěk. Běželi jsme snad celou věčnost a zastavili se, až když jsme si byli jisti, že jsme od entity dost daleko.
,, Já už je tady nechci potkávat!" Láteřil Ríša. ,, Tady je víc příšer, než v Tabarinu po půlnoci!" Zasmála jsem se.
,, Srovnáváš entity z backrooms s ožralými feťáky pařícími v klubu?"
,, Máš snad lepší srovnání?"
,, Jo, naše vláda." Napadlo mě. Poslanecká sněmovna. Nebezpečná, nezabezpečená, velký počet entit. Entita poslanec, premiér, ministr zdravotnictví..."
,, Trefná poznámka. No, každopádně, ukaž mi ten ovladač." Řekl Ríša. Podala jsem mu ho. Ríša tam rozbalil nabídku.
,, Co to děláš? Dávej pozor."
,, Hledám laboratoř." Řekl. Tak jo, asi to mám, ale...Mám to zkusit?"
,, Co se tam píše?"
,, SLT Laboratoř. Ovšem nabídka entit...můžeš si je sem přivolat. To je zvrácený..."
ČTEŠ
BACKROOMS
HorrorBackrooms je teď docela velký trhák. Tak jsem se rozhodla napsat vlastní backrooms příběh... Liliana je studentka třetího ročníku střední školy, která se dostane do backrooms. Nejdříve tomu moc nevěří, ale postupně si začne uvědomovat krutou realitu...