Ocitli jsme se v něčem, co připomínalo chodbu nákupního centra, trochu podobnému rotundě v Brně na výstavišti.
,, Jsme tu! Dokázali jsme to." Zašeptala jsem.
,, Jo! Jsme jen kousek od východu!" Ríša mě popadl do náruče a zatočil. ,, Jsi nejlepší! Dostala jsi nás sem! Po tolika týdnech, měsících, tolika levelech, přes tolik příšer!" Pevně jsem ho objala a políbila do vlasů.
,, Ještě nejsme venku. Bude to pracný. Navíc...za hodně vděčíme Kitty."
,, Nesmysl! Jsi hrdinka! Vymlátila bys tady kde co!"
,, No, jednou mi věštkyně na pouti řekla, že v jiné realitě jsem panenkou jedné šílené vražedkyně. Do které otiskla část svých schopností." Vzpomněla jsem si na jednu pošahanou kartářku na vesnické pouti."
,, Jsi trochu jako panenka." Zasmál se Ríša. ,, Hlavně teď s tou mašlí od Kitty. A ještě něco ti řekla?"
,, Jo, že se vdám už v devatenácti, o pět let později budu mít syna, a ten bude slavný režisér." Vzpomněla jsem si. Prostě šílenost. No nic, půjdeme." Vydali jsme se na cestu. Cestou jsme potkali několik herních automatů, jeden automat s mandlovou vodou, tak jsme se rozhodli, že doplníme zásoby.
,, Je to na dolary." Řekla jsem.
,, Na dolary? Jakej je kurz? Zkus tam hodit dvacku." Navrhl Ríša. Dvacka nezabrala, ale dvacet dva ano a vypadla nám lahev mandlové vody."
,, Bezva, takže to funguje i na koruny, ale musíme splnit cenu."
,, Ty hry se mi líbí!" Hned bych si zahrál."
,, Radši tu na nic nesahej. Sedneme si támhle ke stolu a nastudujeme poznámky o téhle úrovni." Řekla jsem a vytáhla papíry.
,, Dobře, ale dej mi ten batoh, je v něm hodně věcí, nemůžeš ho tahat." Vzal mi batoh a pak mi odsunul židli od stolu. Zachichotala jsem se a nechala se posadit. Přede mnou na stole se objevil list papíru. Bylo to anglicky, ale jakmile jsem list vzala do ruky, text se změnil na češtinu, jako když kliknete na stránce internetu na automatický překlad.
,, Co to je?" Ríša si stoupnul za mě a díval se, co je na listu papíru.
,, To je seznam věcí, co máme splnit, abychom se dostali ven!" Vyhrkla jsem nadšeně. Vedle papíru se taky objevil náramek s červeným tlačítkem. Dočetla jsem se, že když ho zmáčkneme, dostaneme se zpět na tuhle úroveň, protože budeme muset jít i jinam.
,, Super, takže i kdy tu něco poděláme, můžeme se sem jednoduše vrátit. Tak to je dost dobrý." Byl Ríša nadšenej.
,, Je to úžasný! Tohle zvládneme." Projížděla jsem list papíru. Bylo na něm devět úkolů, které musíme splnit. Pokud úkoly slníme, skleněné dveře by nás měly dostat domů.
Úkoly byly následující:
. ZABIJ SMILERA
. NAHRAJ VE HŘE PACKMAN SKÓRE ALESPOŇ 1000
. PŘEŽIJ SETKÁNÍ S VEČÍRKÁŘEM
. ZÍSKEJ POZVÁNÍ OD ČLENA KOLONIE KOLOISTÉ ZE ZÁKULISÍ
. ZÍSKEJ NEONOVOU VODU
. ZÍSKEJ PLYŠOVÉHO HADA
. ZÍSKEJ DAR OD ENTITY
. OBĚTUJ ČLOVĚKA
. VYPIJ SUPER MANDLOVOU VODU
Když jsme si seznam přečetli, úkol ZÍSKEJ DAR OD ENTITY zezelenal.
ČTEŠ
BACKROOMS
HorrorBackrooms je teď docela velký trhák. Tak jsem se rozhodla napsat vlastní backrooms příběh... Liliana je studentka třetího ročníku střední školy, která se dostane do backrooms. Nejdříve tomu moc nevěří, ale postupně si začne uvědomovat krutou realitu...