NarcyzaMalfoy: Jakieś pomysły jak przepchnąć w ministerstwie pomysł wymiany syna na nową córkę?
🖤 Ruda06, BlackDevil, Hermi79, Potti07, LivMalfoy and 132097 more
LivMalfoy: Jesteś najlepsza 😂❤️
NarcyzaMalfoy: ^Kwestia twojego jeszcze chłopaka też mi się nie podoba...
SlytherinGod: Aha? Czyli ze mną nawet nie porozmawiasz, a już masz zdanie na temat całej sytuacji?
NarcyzaMalfoy: ^Wystarczy, że poczytałam kilka wiadomości.
BlackDevil: ^Czemu my dalej nie wiemy o co chodzi? Czuję się zapomniany przez własnych przyjaciół 😭
SlytherinGod: ^Już Ci dzwonię wszytsko wyjaśniać przyjacielu 😇
Asti: ^Ej ja też chcę wiedzieć!
Teoś: ^To odbierz 😘
Hermi79: ^Jeszcze będziecie nas skłócałć z przyjaciółmi?
SlytherinGod: ^My im tylko przedstawimy jak wygląda prawda naszych wczorajszych kłótni.
LivMalfoy: ^Nie rozśmieszaj mnie. Będziecie musieli wszytsko pięknie przekręcić, żeby Astoria stanęła po waszej stronie!
Asti: ^Olivia to była przesada...
Hermi79: ^Kurwa naprawdę?!
Asti: ^Twoje zachowanie nie lepsze...
BlackDevil: ^Astoria, nie uważasz że przyjaźniąc się z całą czwórką powinniśmy pozostać neutralni?
BadQueen: ^Co tu się kurwa dzieje?!
Teoś: ^Do ciebie nawet nie opłaca się dzwonić. Przecież i tak nie sprzeciwisz się szefowej, a w Olivie jesteś za bardzo zapatrzona.
BadQueen: ^Co?
SlytherinGod: ^Taka prawda Pans.
BadQueen: ^Dobrze PRZYJACIELE porozmawiamy sobie jak wrócicie!
SlytherinGod: ^Jak narazie to mamy ochotę przedłożyć ten wyjazd.
NarcyzaMalfoy: ^Dokończcie to gdzieś indziej. Ciągle powiadomienia mnie irytują.
Możliwość komentowania została wyłączona.
CZYTASZ
Instagram ~ Hermiona Granger & Draco Malfoy
FanficInstagram Dramione Pierwszy rozdział 26.04.2022 💜 Ostatni rozdział 26.10.2022 🖤