130.

1.1K 31 20
                                    

Hermi79: Jeeedziemy 💜

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Hermi79: Jeeedziemy 💜

🖤 Ruda06, Teoś, Potti07, BadQueen, NarcyzaWhite, LivMalfoy and 74097

NarcyzaWhite: Czekamy!

LivMalfoy: Dalej zadziwia mnie fakt, że Draco tak bardzo polubił jazdę samochodem, że rezygnuje z teleportacji nawet wtedy, gdy nie jest to konieczne...

Hermi79 : ^Ale korków zdecydowanie nie lubi 😂

SlytherinGod: ^Przypominam, że dzisiejsza jazda samochodem to tylko twój pomysł 🙄

Hermi79: ^Głowa mnie boli, a po teleportacji często się pogarsza 🙈

Asti: ^Dokładnie! Żadnych teleportacji dopóki głowa nie przestanie boleć!

BoomBoom: ^Dramatyzujecie 🙄

Asti: ^Ja dopiero mogę zacząć dramatyzować, kochanie 😈

BoomBoom: ^Nie wiedzę takiej potrzeby, skarbie 😘

Asti: ^Tak myślałam 😂

~*~*~

Dzisiejsza kolacja u Narcyzy i Samuela, zapowiadała się względnie normalnie. Jak co czwartek mieliśmy spotkać się całą szóstką i miło spędzić wieczór. Mimo, że krążące w mojej głowie myśli, od kilku dni nie dawały mi spokoju, a spotkanie z Astorią tylko pogorszyło sprawę, starałam się tego po sobie nie pokazywać. Wiem, że ta rozmowa mnie nie ominie, ale zdecydowanie nie byłam dzisiaj gotowa na konfrontację z resztą.

Widząc jak ręka Olivii zatrzęsła się, gdy sięgała po szklankę w sokiem, dotarło do mnie, że to zdecydowanie nie będzie normalny wieczór. Gdy blondynka na mnie spojrzała, uniosłam brew w geście zapytania. Nerwowo przełknięta ślina tylko utwierdziła mnie w przekonaniu, że Liv i Teo mają nam coś do powiedzenia. Posyłając parze rozbawione spojrzenie, filiżanką herbaty zasłoniłam cisnący się na usta uśmiech.

- Kochani - zaczęła blondynka, a Teo złapał jej lekko drżącą dłoń. - Jestem w ciąży - oznajmiła, patrząc na każdego tylko nie brata.

- Że co? - zapytał Draco, a ja już wiedziałam, że za chwilę zacznie się tu awantura. Przecież on uszkodzi Teodora!

- Będziesz wujkiem Smoku - powiedział Teo patrząc w oczy przyjaciela.

-Nie no ja cie zabije Nott - warknął zrywając się z miejsca, w tym samym momencie co Narcyzą wykrzyknęła "Będę babcią" i rzuciła się na córkę by okazać jej jak bardzo się cieszy.

- Draco - Olivia w końcu wydostała się z objęć matki i z niepokojem spojrzała na brata.

- Zrobiłeś mojej młodszej siostrze dziecko?! Kurwa Nott ona ma dopiero 20 lat! - to się zdecydowanie źle skończy. Draco dawno nie był tak zdenerwowany.

- No właśnie! Jestem dorosła!

- Powinnaś się bawić, zwiedzać świat, a nie siedzieć z dzieckiem. Co masz zamiar teraz zrobić Nott? Z tego co pamiętam to nie miałeś w planach dziecka. Przynajmniej nie teraz.

- Bo nie małem i byłem szczerze załamany jak się dowiedziałem - przyznał, a w Draco aż się zagotowało. - Ale dzisiaj rano, Astoria pokazała mi mojego syna na takim dziwnym urządzeniu i z czystym sercem przyznaję, że już go kocham, równie mocno co jego mamę.

- Będę miała wnuka? - zapytała Cyzia, a w jej oczach pojawiły się łzy.

- Astoria ma zaklęcie chyba na wszystko - zaśmiała się Liv.

- A co do moich planów, to mam zamiar przekonać twoją siostrę do tego, że Olivia Nott dużo bardziej jej pasuje - oznajmił brunet, co na nowo nakręciło Draco.

Zdecydowanie moj ukochany był najbardziej dramatyzującą osobą jaką w życiu przyszło mi poznać. Widząc błagalne spojrzenie przyjaciółki, która miała już dość lamentów starszego brata, cicho westchnęłam przywołując moją całą gryfońską odwagę. Weź się w garść Granger, mniej dramatyzowałaś przed spotkaniami z Voldemortem.

- Draco!

-Co? - zapytał, przerywając w pół zdania i utkwił we mnie wzrok.

- Jestem w ciąży.

Hermi79 dodała relację

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Hermi79 dodała relację.

Koniec

Instagram ~ Hermiona Granger & Draco MalfoyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz