𝟏𝟏. ✓

1.1K 43 4
                                    

| DIMITRI


- Mégis mi folyik itt Dimitri? És ki ez az alak, aki azokat a rohadt fekete rózsákat küldte? - szólalt meg ingerülten, miközben idegesen vörös tincsei közé vezette az ujjait.

- Konkréten ultimátumot adott.. - szólalt meg ismételten miközben megtorpant lépteiben, és a tekintetét rám vezettem.

A pillantásom a fekete rózsákon tartottam miközben összeszorítottam az állkapcsomat.

- Dimitri köze van ez ahhoz, hogy mennyire furcsán viselkedtetek az elmúlt időben? Köze van a titkos találkozásokhoz, a titkolózásokhoz.. - kezdte, miközben lassan rá emeltem a tekintetem.

- Demir.. - szólaltam meg miközben felé vezettem a pillantásom.

- Kint leszek. - mondta miközben már el is hagyta az irodát, kettesben hagyva minket.

Csípőre tett kézzel, villámokat szóró tekintettel pördült felém, hogy aztán a tekintetem azokkal a villogó smaragd szemekkel kereszteződjön.

- Hallgatlak! - törte meg a csendet. Én pedig feszülten felsóhajtottam. 

Hátat fordítottam neki, miközben komótosan az üvegfalhoz sétáltam - ahonnan rálátásom volt a városra. 

- Pár napja nekem is érkezett egy fekete rózsa és hozzá egy levél.. - mondom összeszorított fogakkal, miközben egy pillanatra az asztalon lévő rózsák felé biccentettem.

Kezeimet a zsebembe süllyesztettem miközben folytattam. 

- Nem derült ki még, hogy ki küldte, de egy dolgot biztosan tudok. 

- Aki a rózsákat küldte nekem is, és neked is.. - mondtam, állkapcsom összeszorult, ahogyan megfordultam és a szemeink azonnal összefonódtak - A vesztemet akarja. - tettem hozzá, mire nagyot nyelt.

- Tudomást szerzett rólatok is. És nem fogom tétlenül nézni, hogy önkétlenül a karjaiba sétáljatok. Ezért is fogok hozzátok költözni. Így mindig tudok rátok figyelni.

- Hogy tessék? - kérdezte tátott szájjal.

- Az ilyen helyzetek elkerülése érdekében, hozzátok költözök. Nem hagyom, hogy a lányom és a te biztonságod bármin is múljon! Nem tágítok a döntésemtől, Angyal. - mondtam határozottan, miközben karjaimat összefontam a mellkasom előtt - és éles tekintettel rá néztem.

- Ugye csak viccelsz Dimitri? Tökéletesen megtudom védeni a lányunkat, és..

- Nem Elena, nem tudhatjuk, hogy mire képes. Veletek fogok élni, ahogyan annak nem mellesleg lenni kellene. - vágtam a szavába ő pedig csak pislogott, miközben a szája enyhén tátva maradt ismételten a meghökkenéstől, majd lassan becsuktam.

- Ne duzzogj, még a végén úgy marad a szád! - szólaltam meg, hangomból kicsengett a szórakozottság, miközben ő füstölögve állt a szoba közepén.

Elléptem az asztaltól, majd megálltam előtte, miközben felemeltem a kezem és az ujjam azokra a puha párnácskákra simítottam. 

- Hogy lehetsz, egy ekkora pimasz... és.. és.. - csattant fel, én pedig ajkamba haraptam, hogy ne vigyorodjak el, teljesen figyelmen kívül hagyva milyen dühös volt.

Mindig megszereztem amit akartam, és ez abban a pillanatban sem volt kérdéses!

Átkozottul szexi volt amikor dühös volt! És átkozottul kanossá tett! 

ᴄᴀᴛᴄʜɪɴɢ ꜰɪʀᴇ - ᴄᴀᴘᴛɪᴠᴇ ᴛᴏ ʏᴏᴜʀ ᴍᴇᴍᴏʀʏ |18+ ✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora